Cinta @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

caroltje16

Cinta @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 06:34

Hey hallo.
Ik ben een tijdje geleden weer eens naar een vriendin gegaan en ik mocht op Cinta rijden dat was wel weer even wenne en het ging best wel goed.ohw ja op sommige foto's lijk het dat ik aan haar mond trek maar ze ging heel vaak van de hoefslag af dus ik moest haar weer terug krijgen en dat is ook niet zo makkelijk.
Hier komen de foto's ik ben nog heel hard aan het werk met mijn houding.

Afbeelding
Cinta en ik lekker aan het stappen Haha!
Afbeelding
2.
Afbeelding
Ik met mijn tongetje haha Bloos
Afbeelding
Kontje Vork
Afbeelding
Hmm jammie.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
Heerlijk.
Afbeelding
En natuurlijk ook een posseer foto Haha! Ach gut

Als je er nu toch bent laat dan een berichtje achter maar hou het wel vriendelijk.

nikki160287

Re: Cinta @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 06:42

Ten eerste: Het is niet echt handig om met gympies te rijden. Is gevaarlijk.

Je moet proberen een stuk rechterop te gaan zitten. Ook zit je in een stoelzit, dus leg je onderbenen meer naar achter. Je handen moeten rechtop (geen pianohandjes) en ze moeten hoger.

Ik vind haar een leuke fries!

Oja, Een engelse (lage) neusriem hoort niet zo hoog te zitten. Die hoort voor het bit langs te lopen.

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 17:45

Nikkie. sorry maar ik heb op dit moment geen rijlaarzen ben er dringend naar op zoek ik weet dat dat gevaarlijk is maar sorry. en ik weet me houding is ook niet echt hellemaal top maar ik ben er mee aan het werk. en ik weet dat ik vaak piano handjes heb maar dat heb ik nu eenmaal. en daar ben ik ook mee aan het werk.

M4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:49

idd moet je op je houding letten ja, je benen liggen vry ver naar voren..
maar daar ga ik niet nog meer over zeuren want dat wist je zelf ook al Vork
verder ziet 't er leuk uit en het is ook 'n leuk beestje Knipoog

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:06

Emorfan schreef:
Nikkie. sorry maar ik heb op dit moment geen rijlaarzen ben er dringend naar op zoek ik weet dat dat gevaarlijk is maar sorry. en ik weet me houding is ook niet echt hellemaal top maar ik ben er mee aan het werk. en ik weet dat ik vaak piano handjes heb maar dat heb ik nu eenmaal. en daar ben ik ook mee aan het werk.

nou das het wat ongeveer , verder heb je een héle mooie fries en vind ik dat jullie mooi 'gekleed' zijn Tong uitsteken ook mooie foto's ,nou verder nog veel suc6 en zoals je zegt nog wat puntjes om aan te werken !
dan komen er terug mooie foto's niet ? Vork

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:56

Emorfan schreef:

Goed dat je op zoek bent naar rijlaarzen! Goed dat je met de punten aan de slag gaat! Al doende leert men, haha! Die pianohandjes zijn ook hardnekkig, heb er ook al erg lang last van. Gaat nu beter, maar hoe lang ik daar over gedaan heb! Maargoed het is wel een superleuke fries!

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 21:13

Het is ook een super fries en trouwens ze is niet van mijn hoor haha;) was dat maar.maar ik ben ook een helle tijd ziek geweest ik heb een levensbedreigende vleesetende bacterie gehad waardoor dat ik dus 3 kleine littekens heb en een huidtransplantatie en ik weet dat ik echt hellemaal als een stoel zit maar dat komt ook een beetje door me huid omdat ik niet al te lang mag zitten waardoor dat me huidtransplantatie zeer kan gaan doen.maar dat maakt niks uit. en zoals ik al zei ik ben er gewoon heel hard mee bezig.groetjes CArola

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:16

leuke foto's carola ziet er goed uit en je houding is idd al veel verbetert maar er blijven wat puntje ja :d maar lekker dat je weer rijdt en dat het weer zo goed gaat Haha!

veel plezier er nog meej Tong uitsteken

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 21:19

bedankt Eva:) ja dat klopt:D:Dmaar dat komt goed;)

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 10:48

het ging best goed toch, je had er lang niet meer opgezeten!

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 10:54

Het ging best wel heel goed ja dat ik bekand meer dan een halfjaar niet meer op heb gezeten dan is dat toch wel goed eigenlijk en soms was ze wel eens een beetje druk maar soms liep ze ook lekker ontspanne of niet dan?toch

Trammelanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 10:56

Ziet er wel leuk uit, alleen veel verbeteringspunten als je onderbenen en je handen. Volgens mij hou jij je handen ook wat vast, hou ze lekker losjes!

succes

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:31

Eey !
De verbeteringspunten werden al genoemd.
Verder ziet het er leuk uit.
Mooie fries en leuk dekje !

Veel Plezier nog ! Doei!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 10:21

Idd een beetje op je houding letten, maar vind jullie een leuke combinatie hoor Ja
Stoere dame is Cinta!!

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:36

Ziet er goed uit. Knipoog
Het commentaar is al gegeven.

Nirvanalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:22

Leuke foto's carola!! Cinta is echt mooi Lachen vooral die laatste foto is mooi Knipoog Binnekort weer lekker samen rijden met mijn nirvaantje Tong uitsteken Xxx Viv