Ook wij hebben heerlijk gereden in Vaassen! Fotoverslagje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fleda

Ook wij hebben heerlijk gereden in Vaassen! Fotoverslagje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 21:09

In 2005 hadden we al in Austerlitz een kenninsmakingsrit gereden en doordat we dat zo leuk vonden hebben we gelijk een startkaart aangevraagd en hebben we toen in Holten ook gestart. Allebei de keren met groot suces. Vorig jaar hebben we helemaal geen wedstrijden gereden omdat Fleur een veulen had! Ook leuk, alleen totaal niet te combineren met Endurance rijden.

Gister was het dan eindelijk weer zover, we konden weer starten! En wat hebben we genoten! Het was mooi weer, de organisatie was super, de paarden waren braaf en de route was ook super!

Omdat Fleur bijna helemaal alleen op pad durft, maar nog niet helemaal, hadden we gezelschap van een vriendin op haar haflinger Lex, die meereed in de kennismakingsklasse! Ook zij heeft de rit helemaal goed uitgereden!

Bij de voorkeuring was alles in orde, het blijf toch spannend!
Afbeelding

Opzadelen dan maar!
Afbeelding

En van start!
Afbeelding

Onderweg hadden we de grooms staan, dus ook onderweg wat foto's gemaakt! Het eerste stuk wilde Fleur wel een beetje hard, dus moest af en toe wat inhouden. Later ging het een stuk beter en hebben we hele stukken relaxed gedraafd met een lange teugel!

Afbeelding

Fleur keek haar ogen uit..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor de P/A ben ik ernaast gaan lopen. Ze werd aardig wakker en wilde maar doorgaan. Ze werd iets rustiger maar niet veel.
Afbeelding

Bij de P/A. Ik heb haar na 2 minuten aageboden. Eerst even rustig worden en alles laten zien. Alles was helemaal super, ze had een hartslag van 44, dus dat drukmaken viel reuze mee. Volgende keer maar gelijk aanbieden dus!
Afbeelding

Toen nog de laatste 10 KM, hier hebben we precies een uur over gedaan! Heerlijk stukje nog even, we waren ineens bij het bordje 25 KM.
Afbeelding

Stukje voor de finish ben ik weer even ernaast gaan lopen. Even mijn benen strekken en haar singel even wat losser gedaan. Voor de finish er weer op en zo waren we na 2,5 uur weer binnen! Haar hartslag was alleen 67, terwijl ze de helft rustiger was als bij de P/A. Dit was in Holten ook zo, dus de volgende keer gaan we toch iets eerder stappen en op adem komen. Na de 10 minuten wachttijd was haar hartslag 54, netjes dus! We zijn gaan na verzorgen en toen naar de nakeuring gewandeld. Ook hier was alles weer dik in orde met een A en alle waardes verder ook goed!

Ben weer trots op mijn Mérensje, we gaan ook gauw inschrijven voor een volgende rit!! Dit smaakt naar méééér!!!

HHenny

Re: Ook wij hebben heerlijk gereden in Vaassen! Fotoverslagje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 21:15

wat leuk dat je er ook zo van genoten hebt!
leuk verslag ook zo

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 21:26

Zo,dat ziet er heerlijk uit.
Ik ben wel een beetje jaloers hoor Bloos
Fijn dat ze zich zo netjes heeft gedragen.

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 21:55

Kimmes schreef:
Ik ben wel een beetje jaloers hoor Bloos

Ik ook Haha! Nog eventjes wachten en dan mag ik ook.
Het was een gezellige dag,paarden hebben het super gedaan en de rit is goed uitgereden.
Super dag!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:14

Fotoverslagen horen bij HAW, ik verplaats hem daarheen:
END ->HAW

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:09

Goed gedaan meiden! OK dan!

MineBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:19

Heej jou ken ik!

( ben de ex van bobby Tong uitsteken )

Leuk paardje heb je. En goed gedaan!

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 12:22

Leuke foto's Dais!! Waarom heb je trouwens niet bitloos gestart?