Suus (mataro x indoctro) in training voor debuut!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

Suus (mataro x indoctro) in training voor debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 18:12

De laatste tijd hard gewerkt aan haar halshouding. Ze is kort en stevig gebouwd, wat ik overigens juist erg mooi vind! Ze heeft een korte hals en korte nek... en dat is natuurlijk niet erg makkelijk met de dressuur. Maar ze is al enorm verbeterd! Ze loopt erg fijn in de hand, met erg veel zelfhouding. Soms nog wat stug in de kaak maar dat wordt al beter... Ze is springgefokt (Mataro x Indoctro x Voltaire).. maar ze wordt mijn nieuwe dressuurKRACK Haha!
A.s. zondag heb ik een onderlinge. Deze wordt op gras gehouden dus dan kan ik mooi oefenen. Maar 29 april wordt ons aller eerste echte wedstrijdebuutje (L1) Lachen
Helaas zijn het foto's met mn mob geworden, want de videocam hielt er mee op!

Sleepy suus Tong uitsteken hehe..
Afbeelding

Even doorvragen (ik moet opletten dat ze dan wel in haar nek buigt)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze valt hier wat uit elkaar.. Op dit soort momenten kan ze het nog niet goed vasthouden Ach gut
Afbeelding

Afbeelding

Ursy

Re: Suus (mataro x indoctro) in training voor debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:07

Hej Jen, haar halshouding lijkt inderdaad te zijn verbeterd en ook ziet ze er erg goed uit!
Heb je al spanningen voor je debuut? Rond welke tijd start je? Dan kan ik komen kijken..

Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:16

Ziet er goed uit hoor,,
mooi paardje heb je daar ook

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 19:25

Ursy schreef:
Hej Jen, haar halshouding lijkt inderdaad te zijn verbeterd en ook ziet ze er erg goed uit!
Heb je al spanningen voor je debuut? Rond welke tijd start je? Dan kan ik komen kijken..

Als je kijkt naar de foto's van de vorige keer:
Afbeelding

Ik vind haar iig erg verbeterd! Maar we blijven natuurlijk bezig Lachen

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 20:52

Hey, dat wordt een leuke groep in Huissen in het L1 Haha! Ben benieuwd welk paard het coolste blijkt te zijn, die zal wel gaan winnen, qua africhting kunnen ze allemaal makkelijk een L1 proef lopen aan de foto's te zien!

Suus is echt mega vooruit gegaan Pling Zo loopt nu lekker opgericht ipv van hangerig naar beneden gedoken, je hebt goed werk verrricht! Deze houding komt haar achterbeen ook zeer ten goede, en het blijft gewoon een stoer beest Vingers aflikken

Mariek1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 21:20

Heyyy! Goed hoor! Veel succes met je debuut, komt vast goed Haha!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 08:59

Jeetje, die is vooruit gegaan! Niet meer dat 'hangerige'. Succes de 29e, voor mij wordt het helaas nog niets! Maar als er zoveel mensen gaan starten kom ik natuurlijk wel aanmoedigen Haha! hoeveel spandoeken moet ik maken?

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 09:06

vossie schreef:
Hey, dat wordt een leuke groep in Huissen in het L1 Haha! Ben benieuwd welk paard het coolste blijkt te zijn, die zal wel gaan winnen, qua africhting kunnen ze allemaal makkelijk een L1 proef lopen aan de foto's te zien!

Suus is echt mega vooruit gegaan Pling Zo loopt nu lekker opgericht ipv van hangerig naar beneden gedoken, je hebt goed werk verrricht! Deze houding komt haar achterbeen ook zeer ten goede, en het blijft gewoon een stoer beest Vingers aflikken

Dank je Lachen Dit commentaar doet me enorm goed na al die training en dat commentaar van de vorige keer Knipoog Ja, volgens mij wordt de boktmeeting niet bij ons gehouden, maar wordt ie vervroegd naar de valom Haha! Ik heb overigens mn champagne set bij elkaar Haha! Ik heb bij olympia (outlet) een eurostar broek gekocht. Daarbij de anky offwhite pad, nillette doorhaalplastroon en ga vanmiddag de roeckle handschoenen kopen Haha! Hihi kan mn wedstrijddebuut iig niet afhangen van mn kleding Knipoog Ik denk dat het wel mooi bij der staat. Ze wordt overigens wel steeds lichter. Verward

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 09:07

nadina schreef:
Jeetje, die is vooruit gegaan! Niet meer dat 'hangerige'. Succes de 29e, voor mij wordt het helaas nog niets! Maar als er zoveel mensen gaan starten kom ik natuurlijk wel aanmoedigen Haha! hoeveel spandoeken moet ik maken?

Dank je voor je commentaar Lachen Jammer zeg! Doe je nog wel mee aan de lingewaard met dat andere paard? Ik wel iig.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:09

Ziet er netjes uit, succes met je L1 debuut Lachen

Uusepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:54

Hee, ik hoorde van vossie dat jij ook meedoet in Huissen leuk hee! ik ben ook van de partij in de L1. leuk paard heb je hoor!
Succes!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 20:59

Uusepuus schreef:
Hee, ik hoorde van vossie dat jij ook meedoet in Huissen leuk hee! ik ben ook van de partij in de L1. leuk paard heb je hoor!
Succes!

Ook al! Tong uitsteken De L1 is goed bezet Haha! ik ben benieuwd naar de jouwe.