Moet zeggen dat na anderhalfuur (zo bleek later, ik rijd altijd op gevoel en kijk nooit op de klok
) was de accu toch wel aardig op maar hij heeft 't super gedaan! 
De bijna 8-jarige shamrock die ik weer sinds enkele maanden rijd.

Links buigen
Even wat extra doorbuigen
Lekker drafje, achter er netjes bij, voor mooi ruim

Zo... ik zit wel netjes!
Achterhand mag er iets meer bij.Serie: middendraf

Woooesjh
Hij moet nog meer van achter vertrekken maar ik vind ik dit wel mooi verruimd en niet versneld.

Pasje opzij, rechtop blijven zitten!
Nog een pasje middendraf, achterhand er mooi meer bij maar van voor niet zo veel verruimd, maar dit keer meer van achteruit
Vervolg een paar passen verder, nu ook voor meer verruimd

Heerlijk... zo'n nadenkende foto... waar we wel aan dachten?!

Daar ja!
mooi achter erbij, mooi voor ruime passen, koppie er netjes op! En ik zit nog netjes ook nog 
met vier benen van de vloer
Moet nog meer leren de achterhand onder te springen en meer omhoog te komen
Rechts meer doorvragen, aan mijn gezicht te zien ging dat niet echt zoals ik wilde
rechts is ook 'n drama, het begint nu redelijk te gaan en heb af en toe lekkere stukken er tussen maar hij wilde hij schijnbaar niet helemaal dat wat de bedoeling was.Even activeren en goed wakker maken. Hoef niet zo achterlijk te gaan zitten maar hij moest er ff bij

Terugschakelen
Mooie galop

kijk aan!
Hier zijn we naar op zoek! Mooi die achterhand erbij
(ik zit naar voren omdat ik hem net aan 't belonen was)Weer wat dieper instellen en wat licht vragen

Accu ging tegen z'n einde... hij kon z'n voetjes aan het zand te zien nog maar moeilijk optillen
maar wel netjes achterhand erbij!gewoon netjes!

Ja jongen, goed gedaan!

Sexy billen

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9151838869
En nog een stuk film
Hij liep wel vreselijk te mieren in de galop, was echt aan het klooien en doen.Algemeen commentaar:
Denken om m'n eigen houding, bij sham meer de achterhand betrekken en voor de rest stug doorgaan om hem soepeler te krijgen. Daar ligt al die maanden ookal een beetje het probleem. Soepel in de nagevelijkheid maar vooral in het links/rechts buigen, links gaat vrijwel altijd goed, maar rechts is 'n drama. Hoe soepeler hij wordt hoe meer lengte ik in de hals mee kan geven (hij loopt nu te kort in de hals, leuk voor 't beeld maar niet voor het rijden) en hoemeer ik ook die achterhand erbij kan betrekken.
Ik ben inmiddels alweer B + 3 (elke proef winst) en ik rijd waarschijnlijk nog tot uiterlijk eind mei. Ik wil zeker nog het een en ander verbeteren aan hem maar geniet er ook vooral van. Nog 4 wedstrijden en 7 proeven te gaan. Doel is om nog L1 startgerechtigd te worden, dat zou theoretisch moeten lukken en als ik de stijgende lijn houdt gaat dat in de praktijk hopelijk ook lukken

Op naar zaterdag, dan gaan we richting Pesse!