Op die bepaalde dag had ze net n fotoshoot met haar nieuwe knolletje geregeld, voor mij was het een eerste kennismaking. Ik kon dan fungeren als "aandacht trekster". Het werd n leuke middag!
Na een 100tal prachtige foto's uit de weide te hebben gemaakt ging mn vriendin ook nog met haar "Lou-ke" ( zo noemt ze hem altijd
vind ik wel grappig ) even rijden. Ze heeft me de foto's doorgestuurd en ik plaats ze hier op bokt, met haar toestemming, omdat zij niet aangemeld is op dit forum. Ze vond het wel ns leuk om raadgevingen / tips /... te krijgen.
Ze krijgt 2x week prive dressuurlessen van n instructrice die nu op Z niveau rijd. 1x week rijd deze dame dit paard dan ook.
Het paard heeft heel wat in zn mars : kent een brede basis dressuur : appuyement, keertwending om de achterhand, vliegende wissels, perfecte zijgangen,...
Het is alleen kwestie van eruit te halen wat er in zit. Mijn vriendin rijd haar ook nog niet zo héél lang en ze moeten nog heel wat leren.
Stiekem hoopt ze wel in de B te kunnen starten binnekort! Zelf is nog niet tevreden met hoe ze haar aan het lopen heeft, maar ze zijn ook nog niet zo heel lang intensief aan het trainen. Paard is ook net ziek geweest en toen mijn vriendin haar net had, vorig jaar, heeft ze hem ook 6 weken moeten laten stilstaan wegens peesblessure.
Ze zou hem graag wat ronder & ontspannen aan het lopen krijgen.
Verdere commentaar :
* benen op zn plaats laten liggen
* geen pianohandjes
* geen kapstoktenen
Wat vinden jullie van deze combi?
Ze laat even zien wat ze kan!
instappen
drafje
ik denk dat dit n pasje wijken is ( met de oogjes toe
) Ik ben niet de ruiter en deze merrie is ook, jammer genoeg, niet van mij!
Maar rijtechnische commentaar of een berichtje is altijd leuk!

loopt best met het hoooft omhoog dat is jammer maakt het plaatje net niet af ; succes met je paardje