Dit is de eerste keer dat ik wat post op bokt. Hiervoor eigenlijk alleen maar meegelezen
Deze foto's zijn van mijn derde keer springen. van Mouz weet ik het niet precies maar zijn eigenaar is nu Z met hem en springt dus zelf niet. Op maneges enzo werd er nooit echt springles gegeven dus de laatste en eerste keer was denk ik op m'n 10de nu dus 9 jaar geleden.
haha
Ik ben wel trots op mezelf maar ben erg benieuwd wat jullie over mij en Mouz te zeggen hebben. Alle commentaar is welkom
Nu heb ik ondertussen twee keer een klein sprongetje gemaakt.
De eerste keer was een klein stijltje(ik was toen samen met een wat ervarener iemand) maar dat was niet zo'n succes.
ik ben er in totaal 2 keer met een noodsprong over gekomen en 1 keer sprong mouz goed maar dacht ik dat ie ging weigeren.
dus was het alsnog een mislukte poging.
Hierna heb ik het op de nieuwe stal opnieuw geprobeerd.
Daar heb ik dus vorige week een paar keer een laag kruisje gesprongen. Dat ging heel erg goed en Mouz werd er helemaal enthousiast van!
Vandaag heb ik het weer geprobeerd maar Mouz was een beetje futloos dus het eindigde niet helemaal goed meer. Ik had natuurlijk gelijk moeten stoppen toen het goed ging. Maar jullie weten vast allemaal hoe moeilijk dat is als iets lukt.
Dan wil je het nog een keer doen, en nog een keer.
hallo!
(ik had een geweldige smile maar die kwam net na de foto geloof ik)
eerst even balkjes lopen als kleine opwarming. Ik heb niet heel veel verstand van springen maar dit leek me zowiezo geen kwaad kunnen.

even ombouwen! (..en ja het is heel makkelijk zo'n paard met parkeerstand )

en spring! dit vind ik een mooie foto geworden. maar ik ben echt een springleek, dus alle commentaar die jullie maar kunnen bedenken is welkom!

en de landing na een volgende sprong(of meer huppel, echt hoog was het niet)

Hierna hadden we hem omgebouwd tot een stijltje. Maar die was iets te hoog denk ik. de volgende keer begin ik denk ik met een kruisje en daarna een extreem laag stijltje om ons alletwee wat zelfvertrouwen te geven. is dat een goede techniek?
in ieder geval dit is wat er gebeurde;

en als allerlaatste een filmpje! ik ben hier echt supersupersuper trots op. Aangezien dit de derde keer is dat ik spring. haha
. Het ziet er gewoon zo cool uit :lol: Maar aangezien er vast dingen mis zijn post het hier!
ik ben heel erg benieuwd wat jullie te zeggen hebben

doeidoei!
wist niet dat je ook op bokt zat 

! Daar kun je hem best voor stilzetten en over heen drukken, je krijgt er anders later alleen maar last van als je hem leert weigeren.
)

Maar goed, toen ik eenmaal een zweepje erbij had gepakt, wist ze niet hoe snel ze erover moest komen, zonder dat ik ook maar iets gedaan had. Toch blijkbaar een kwestie van strenger overkomen, dus ik denk dat dat inderdaad wel een goede tip is