. Dit is een nogal langzame pony die soms wel maar ook soms geen zin heeft in springen
Ofwel je moet er flink aan rijden om hem over de hindernis te krijgen! Sommige foto's zijn daarom ook niet zo heel charmant en ik had ook maar een 6 voor mijn stijl maar dat is opzich wel terecht dus. Die 6 hoefde alleen niet mee te tellen want Coffee was iets midner sloom dan bij het oefenen donderdag en we waren zelfs foutloos!
De 1e ronde, 60 cm:
1e hindernis (zeer charmant
)3e hindernis de dubbelsprong, hier de 2e hindernis daarvan:
Hindernis 4:
Nog charmanter hindernis 7

Hindernis 8 en dus foutloos!

Toen dus de barrage die op 70 cm stond en dat merkte je goed aan de sprongen van Coffee
Die waren zelfs nog artistieker dan in de 1e ronde. Maar Coffee had er zin in gekregen en zette zijn turbo aan! De bel ging en hij werd al wat bokkig en het ging nog goed tot de dubbelsprong waar we 2 keer weigerden op de 2e hindernis. Toen nog een weigering op hindernis 4 en de turbo ging echt aan
Toen sprong hij wel super en verder wel zonder fouten door gereden!
Het was echt gaaf
Er waren wel 17 mensen door naar de barrage van de 25 dus een hoge plaatsing had ik niet (15e) maar ik vond het echt gaaf! 
De barrage:
Hindernis 2:
Hindernis 3 weigering
Ziet er best dozig uit zo op de foto maar hij trok echt heel erg naar rechts en heb hem te weinig aangemoedigd toch te springen.Hier met voldoende aanmoediging maar wel zeer oncharmante sprong

Hindernis 4 na een weigering :
Hindernis 5
Hindernis 7
En de laatste hindernis:
Maar het was echt leuk geweest

Het lijkt net of je hem te weinig ruimte geeft in zijn hals maar in het echt zag je dat niet zo, het is meer zijn hoofdhouding die echt niet klopt....maf beest