En toen ben ik er met de bibbers nog even op geweest. Vond het doodeng, maar volgens Barabara kon het wel. Dus:

Wat een hoofdje he:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Een thiedeman bijvoorbeeld zet je op een bepaald niveau in, een slofteugel kan zo strak of los als een ruiter maar wil en is hiermee eigenlijk de moeilijkste en meest misbruikte hulpteugel allertijden.... 

Barmat schreef:Nooit problemen met doorzitten eigenlijk... maar dat heeft denk ik meer met ervaring te maken
Diablo schreef:En toen ben ik er met de bibbers nog even op geweest. Vond het doodeng, maar volgens Barabara kon het wel. Dus:
Perrokai schreef:Barmat schreef:Nooit problemen met doorzitten eigenlijk... maar dat heeft denk ik meer met ervaring te maken
Daar was ik al bang voor, maar ik blijf stug oefenen iedere dag en soms gaat het opeens en de volgende dag weer helemaal niet. Als hij te langzaam draaft loopt hij een soort van te dansen en dan word je gewoon omhoog gegooid en als hij sneller draaft dan gaat het beter.
Maar een echt dressuurruiter zal ik niet meer worden denk ik maar oefenen kan nooit kwaad..![]()
Wanneer ga je weer rijden op Matador ? Of komt hij binnenkort weer naar jou toe ?
tassie schreef:Diablo schreef:En toen ben ik er met de bibbers nog even op geweest. Vond het doodeng, maar volgens Barabara kon het wel. Dus:
mag ik vragen waarom je dan gen cap opdoet, is eigen keuze hoor, maar dat is dan het eerste wat ik zou doen![]()
ziet er verder leuk uit, leuk paard
Perrokai schreef:Jaaaa, ik ben vandaag voor het eerst op buitenrit gegaan en nog wel helemaal alleen ook! Met Cap, voor de zekerheid dus, nam niet de bibbers weg trouwens. En het viel eigenlijk allemaal best mee, was een heerlijk gevoel.