Vandaag Panache aan het werk gezet ..
graag opbouwend kritiek
* Mijn hakken moet ik meer uitdrukken
In de wei
trots
Galop op de volte
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! 
.. ik vindt dat je paard een mooie stelling heeft en buiging heeft.. wanneer start je er L2 mee?? of wacht je daar nog even mee?? haha
maar probeer om meer de achterhand erbij te rijden.
aerizz schreef:hey mooie dressuur foto's.. ik vindt dat je paard een mooie stelling heeft en buiging heeft.. wanneer start je er L2 mee?? of wacht je daar nog even mee?? haha
.. 
aerizz schreef:haha kj dan!! alvast succes!:P
saaraah schreef:Ziet er goed uit, maar hij mag meer op de achterhand. Volgens mij mag je ook je teugels wel 10 cm korter nemen, dan is hij ook makkelijker bij mekaar (meer op de achterhand dus) te rijden..

Dancertjje schreef:Je armen lijken af en toe wat gespannen doe eens van voor naar achteren draaien met je schouders dat jezelf ook los in je lijf bent net als je paard.
Houd je tenen naar binnengedraait en hakken uitdruiken ja!Zo geef je je paard onbewust meer been dan misschien nodig, en zal je paard later wat minder gevoelig zijn voor het been, en kan jij je hulpen niet verfijnen.
Ook zou ik hem zeker straks als je richting de M gaat veel meer op de achterhand,veel schakelen probeer is een oefening stap-galop en galop-stap verzamelen maar licht been erbij zodat het lijkt of je,je paard wil laten gaan zitten.![]()
Volgens mij was dat wat ik wou zeggen
Als je nog vragen hebt, graag via pb, want ik kom haast nooit terug in topics
) panache schreef:saaraah schreef:Ziet er goed uit, maar hij mag meer op de achterhand. Volgens mij mag je ook je teugels wel 10 cm korter nemen, dan is hij ook makkelijker bij mekaar (meer op de achterhand dus) te rijden..
okee ik ga aan de achterhand trainen..
edit: ik dacht beugels..
Maar de teugels korter ga ik proberen maar ik denk dat mevrouw dan erg gaat hangen en niet meer op dr eigen benen gaat lopen..

panache schreef:haha oké top!Dancertjje schreef:Je armen lijken af en toe wat gespannen doe eens van voor naar achteren draaien met je schouders dat jezelf ook los in je lijf bent net als je paard.
Houd je tenen naar binnengedraait en hakken uitdruiken ja!Zo geef je je paard onbewust meer been dan misschien nodig, en zal je paard later wat minder gevoelig zijn voor het been, en kan jij je hulpen niet verfijnen.
Ook zou ik hem zeker straks als je richting de M gaat veel meer op de achterhand,veel schakelen probeer is een oefening stap-galop en galop-stap verzamelen maar licht been erbij zodat het lijkt of je,je paard wil laten gaan zitten.![]()
Volgens mij was dat wat ik wou zeggen
Als je nog vragen hebt, graag via pb, want ik kom haast nooit terug in topics
oke hartstikke bedankt, ga er aan werken (begin morgen met de tips)
manoniwan schreef:haai charlotte!
leuke foto's hoor! ziet er mooi uit
is shila een beetje lief voor panache in de wei?![]()
X. Manon
)
?