Ring verlaten

weer thuis

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Frannik schreef:he, ik heb je zien rijden! je moest tegen een vriendin van me, ga je straks de uitslag nog ophalen? het zag er goed uit, leuke foto's.
__Marloes schreef:Mooi beestje maar ik vind je er nog niet klaar voor, voor het L1...
Je zit te veel met je benen naar achteren en daardoor zit je in zijn/haar buik te prikken met je sporen, niet echt lekker. Je pony/paard moet ook veel ontspannener en dan ook nog wat hoger in de hals lopen, het is geen B meer.
Oja, je beugels mogen een stuk korter!
__Marloes schreef:Mooi beestje maar ik vind je er nog niet klaar voor, voor het L1...
Je zit te veel met je benen naar achteren en daardoor zit je in zijn/haar buik te prikken met je sporen, niet echt lekker. Je pony/paard moet ook veel ontspannener en dan ook nog wat hoger in de hals lopen, het is geen B meer.

Barmat schreef:__Marloes schreef:Mooi beestje maar ik vind je er nog niet klaar voor, voor het L1...
Knap hoor, dat je dit vanachter je PC kunt beoordelen.... *zucht*
@TS
Eerste keer L1, spannend! Ben benieuwd naar je punten. Als je zelf een redelijk goed gevoel had, dan is het toch goed? Ik vind je paardje erg mooi trouwens, wat is zijn afstamming?
In de L1 hoeft je paard echt nog niet daar hoog bovenin te lopen. Ik vind dit een fijn ontspannen beeld, enne de benen te ver naar achteren... ach iedereen heeft zo zijn verbeterpuntjes. Maar ik zie liever een been wat iets te ver naar achter ligt, dan een ruiter die heel ruw in de hand is
Jessicaaa schreef:@Haike, ik ben zo klein![]()
@ Wendyke, ik was 12e met 180 punten, nog net een winstpunt dus!
@strepsel; nee geen afstamming van zeoliet
Jessicaaa schreef:@strepsel; nee geen afstamming van zeoliet

Strepsel schreef:Jessicaaa schreef:@strepsel; nee geen afstamming van zeoliet
Aha kee, had gekund he?!! Het hoofdje heeft wel wat weg van de afstammelingen van Zeoliet, vandaar
Verder ziet het er wel ok uit hoor, zit zeker wel wat meer in,
maar je hebt natuurlijk niet zoveel gereden, dus komt allemaal wel ok met jou

fryskhynders schreef:gefeliciteerd met je winstpunt
ik vind het er ook netjes uitzien, gewoon lekker door rijden, je hebt in iedergeval een super paard
nog veel suc6