Dat was dan het goede nieuws, slechte nieuws is dat ik af en toe mijn hulpen wat te scherp doorgeef waar hij -heel braaf- weer te heftig op reageert. Moet erop letten dat ik mijn hulpen wat subtieler door ga geven, hij lijkt er wat attenter op te worden dus tijd op af te bouwen (en dat is voor mij ook even wennen). En ander probleem is zijn aanleuning, hij lijkt de afgelopen weken net niet helemaal fijn meer op mijn handen te zijn. Kan natuurlijk komen dat hij het er moeilijk mee heeft om meer gedragen te lopen en daarbij zijn hals wat meer vast zet. Hij komt wel super door de rug heen dus daar is hij wel fijn los. Ik moet er op letten stiller met mijn handen te zijn en handen beter bij elkaar te houden.
Verder lijkt het alsof ik mijn benen soms wat afsteek. Ik had gisteren sinds lange tijd mijn andere laarzen weer eens aan, dat kan ook de oorzaak zijn geweest. Ik zal er eens op gaan letten. Het is wel eens lastig om te weten wat je fouten zijn als er niemand langs de kant staat om je erop te wijzen.
Deze foto's zijn gemaakt tijdens het losrijden. Hij mag er van mij nog meer inzakken zie ik op de foto's. Iets om weer in gedachte te houden voor de volgende keer dat ik erop stap.

Belonen, braaf paard:

Toen wat meer opgepakt. Nu zie je dat hij fijner over de benen wordt. Hij heeft sinds zijn zinnen gezet op de middendraf, dus hij probeert iedere keer een middendraf eruit te gooien, gewenst of ongewenst. Eigenlijk heel stout maar het zit wel fijn dus ik corrigeer hem er weinig op. Eigenlijk wel maar gaan doen.

En toen een woeste galop. Zijn galop lijkt hij ook weer sterker in te zijn geworden.

Deze foto past niet in mijn serie rustige en beheerste foto's
Vandaar een linkje, hier werd hij een beetje te woest. Wel een mooi galop moment, alleen ik moet meer controle houden. http://album.zoom.nl/public_images/18372/kjLfwR.jpg
Dit is beter:

Pasje wijken van de hoefslag af:

Mijn favoriet:

Tot slot zijn lieve hoofdje:

Staat erg netjes, en het kleurtje past goed bij je paard