. Dat hij zo heet was is op de foto's wel te zien, soms steek ik daardoor ook mijn benen wat af. Ik kon er met mijn been nauwelijks aankomen
Nou ja, ik houd het er maar op dat hij fit is! Hij liep wel erg fijn dus mag niet klagen. Foto's staan niet op volgorde!

Met grote stappen en ogen
losstappen.
Overschenkelen om hem aan mijn been te krijgen en om hem soepel te krijgen. Hij probeert me op de buitenkant te zetten waar ik me hevig tegen verzet

Travers.

Middendraf met alle vier de benen van de grond!

Wat aantreden met deskundige hulp. Hij werd zo heet dat we er maar mee gestopt zijn en zijn gaan galopperen. Hier werd hij namelijk alleen nog maar geaaid en zachtjes aangeraakt met de zweep, om hem gerust te stellen, maar hij wilde alleen maar hard.
Arbeidspirouette, hij wordt wat te kort in de hals omdat hij wat heet was. Jammer want van achter bleef hij fijn doorspringen.

Wissel naar contra tijdens kleine serie. Jammer dat ik mijn nieuwe binnenbeen afsteek, dan had hij hem misschien nog expressiever gesprongen.
Dat was het weer, wat weinig foto's en rijtechnisch is er nog genoeg te schaven, maar hij is in ieder geval op dit moment topfit!

Jullie zijn een leuke combinatie
ik vind m best vet
maarja ik werk eraan

. Lukt het echt al om te piafferen? Veel succes straks in het zomerseizoen!
Heb dat nooit echt gesnapt..
)
Vind hem er door dat hete errug stoer uitzien, maar ja aan rijden kom je dan een stukje minder toe