Ik zat er dus al totaal verwilderd op Maar mijn houding op deze foto's slaat echt alles. Wat een ramp!
Doordat ze nog geen goed passend zadel heeft, zit ik daar ook telkens mee te wisselen. Het best passende zadel is nog de oude Kieffer Wien, maar daar kan ik dus totaal niet op zitten. Dat is te zien op de foto's.
Toch hoop ik haar deze zomer L te starten. Ik ben hard bezig haar meer naar de hand toe te laten lopen en te zorgen dat ze zich niet opkrult. Daarom zal ze voor het mooie op sommige foto's wat lang in de hals aandoen.

Draffoto, hier zien jullie een deel van wat er soms misgaat, ze komt te hoog. Over de benen blijft ze fijn, maar ze moet lager in de hals blijven. Dat ze met haar neus teveel eruit komt vind ik persoonlijk niet zo erg omdat ze de neiging heeft zich op te krullen.

Dit vind ik al een fijner beeld.

Draffoto, ze buigt hier fijn in haar lijf op mijn been, voor het mooie zou ik de binnenteugel beter op contact moeten houden maar het is wel goed zichtbaar dat ze op mijn been buigt en niet door mijn hand.

Galopfoto, ze valt gigantisch door mijn binnenbeen, misschien dat mijn rare houding daardoor komt? Als ze beter aan mijn binnenbeen blijft kan ze fijner bergop galopperen.
Overigens zakt ze hier wel bijna eng ver door haar koten

Verkeerde moment maar al fijner in balans.
Dat waren ze, helaas ging alles nog niet naar wens, en toen ze fijn liep was de batterij van het fototoestel leeg.
Straks ook foto's van Ibadan, nu eerst nog even een paard longeren
. Of verkiest ie toch het western rijden boven een dressuurcarriere
?
Succes met haar
Paarden hebben alles in no-time vies.
! Veel succes verder met haar, maar volgens mij gaat het wel lukken
.
), althans dat is het geval bij mijn paarden. Kan me voorstellen dat Venetia wat meer bloedpaard is, en dat misschien ook weer niet zo waardeerd (understatement haha).
! Ik vind haar een heel stuk meer paard en minder "bloederig" dan vorig jaar. Foto's geven een fijn beeld en jij weet zelf heel goed wat de verbeterpunten zijn, ben benieuwd om haar van de zomer in de ring te zien. Een ding, geef haar een goede toiletterbeurt