Op z'n paasbest!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Op z'n paasbest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 17:51

Vandaag was het mooi weer, ik heb sinds kort een leuk geel dekje en dit was toch wel reden om eens te gaan rijden. Met dank aan mijn vriend die toch iedere keer zich laat overhalen om foto's te komen maken Tong uitsteken
Ik heb ook nog even zonder beugels gereden om aan mijn zit te werken (die kan het wel gebruiken). Foto's staan niet echt op volgorde.

Ik vind alles prima aan commentaar, maar begin niet over de nogal uhm... slánke lijn van Garinka. Ze is van zichzelf al heel tenger en nu met de verharing gaat veel van haar energie daar aan verloren. Ze krijgt genoeg te eten en is niet ziek. Bedankt voor de aandacht.
Doordat zij zo smal is is het voor mij heel moeilijk om een goede beenhouding te houden.
ter illustratie:
Benen hangen ontspannen naar beneden -> http://img.photobucket.com/albums/v219/ ... sen084.jpg

Benen aangesloten -> http://img.photobucket.com/albums/v219/ ... sen086.jpg

Hierdoor krijg ik wiebel benen en steken mijn tenen af en toe naar buiten. (ik zie ook dat ik niet helemaal recht zit Bloos)

Afbeelding
Check ook even het bloempje Haha!

Afbeelding
Ah, moet het écht? Mag ik niet lekker in de wei blijven staan?

Afbeelding
Oei oei oei... gras! Jum Jum.

Afbeelding
Even halthouden en madam staat meteen te slapen Tong uitsteken (zie achter voetje)

Afbeelding
Drafje op de volte, wel wat op de voorhand, maar dat is ons grootste probleem ook Verdrietig Maar toch wel het achterbeen in de afdruk van de voorhoef.

Afbeelding
Van hand veranderen, netjes recht Lachen

Afbeelding
Weer die voorhand

Afbeelding
Galopje

Afbeelding
galopje zonder beugels, beetje strenge binnenhand hier

Afbeelding
drafje

Afbeelding
Als er dan in de bocht abrubt in draf wordt terug gevallen kukel je er bijna af Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Galopje zonder beugels de andere kant, de heeft rechtsom de neiging om als een plank door de bocht te gaan, vandaar mijn binnenbeen actie.

En lest best
Afbeelding

Afbeelding

We proberen zo veel mogelijk (schijn) overgangen te rijden om die achterhand er wat meer bij te krijgen, maar het lijkt allemaal nog niet zo te vlotten. Als iemand nog andere tips heeft, naast de (schijn)overgangen, ik hoor het met liefde. Elke keer denk ik dat het beter gaat tot ik de (pijnlijke waarheid) op de foto zie.

punkielover

Re: Op z'n paasbest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 18:00

Ik vind het er leuk uit zien!! Lachen
*LOL* Idd, je moet soms nét IETSJEPIETSIE rechter zitten, en je tenen bij je houden!:)
verder vind ik dat je een bloedmooi paardje hebt!:)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 18:03

Ow het staat perongeluk op ITP Bloos

Dank Punkylover. En die tenen, jaaa dat is zo moeilijk Bloos

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:06

Verplaatst van ITP naar HAW.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 22:03

bedankt Lachen

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:47

Staat goed zo dat geel Haha!
Nog een oefening voor je: volte sluiten en openen, zoveel mogelijk op je zit rijden en probeer om haar achter actief te houden. Verder idd veel overgangen rijden. En zoveel mogelijk met je zit en je benen rijden en voor licht contact houden.
Sucses!

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:18

Hey Qimm, gaaf joh dat geel Knipoog !!! Zie nu net je topic!! Toch wel een dekje erbij Haha! ?? Garanka is een echt arabje!! Beetje hoog kontje en daardoor moeilijk op de achterhand te krijgen. Gewoon blijven oefenen!! Moet ik ook hoor Bloos , tjonge, soms zit ik echt raar(heb de foto's gezien!! Knipoog )

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 11:59

Mooi geel is niet lelijk! Ja door dat ze overbouwd is het super moeilijk om die achterhand er goed bij te houden. Maar we gaan gewoon doos Haha!

Nou posten die foto's van jou Tong uitsteken