Middendraf, alle vier de voetjes van de vloer!

wegdraven vanuit de verzamelde stap, ze reageert iets heftig!

Ik hoop binnenkort wat meer foto's te kunnen plaatsen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..
Maar natuurlijk kun je nooit mooie foto's maken als je geen mooi dier voor je lens hebt. Middendraf lijkt ze iig goed op te pakken! Wanneer weer wedstrijd?
Bevalt je nieuwe zadel goed?
!
!
, dan is t plaatje echt compleet want je paardje loopt iig al netjes
.. 

Zeg maar gerust ook vet
dat zeg ik ook steeds tegen haar...
Met Nadina gaat het goed. Ik probeer haar heel langzaam aan wat meer aan het werk te zetten (lees: wat grote voltes rijden in zowel draf als galop in plaats van alleen maar rechte lijnen
) Ik hoop over een week of 3 weer eens eenhalf uurtje les (op de basis) mee te pakken. Maar ik zit er dus weer op
!
Rode hoofd was me (nog) niet opgevallen, totdat je instructrice het zo subtiel ter sprake bracht. Hihi hard werken voor mooie resultaten in de sport.
hij loopt heel goed.. hier kom je nog heel ver mee
.. ga zo door
VValar schreef:Wat leuk om weer eens wat foto's van Bagheera te zien! Ze ziet er heel goed uit en lijkt wat meer massa gekregen te hebben. Training ziet er lekker uit, vooral die tweede foto is gaaf zeg. Kristel's fotografeertalenten verbeteren langzaamerhand zie ik welMaar natuurlijk kun je nooit mooie foto's maken als je geen mooi dier voor je lens hebt. Middendraf lijkt ze iig goed op te pakken! Wanneer weer wedstrijd?
Mooi sjabrak! Kleurt goed bij je handschoenenBevalt je nieuwe zadel goed?
edelweis1 schreef:Hee Hanke!
Wat leuk om weer eens foto's van jullie te zien! Het ziet er weer erg mooi uit, als je de eerste foto's uit je profiel vergelijkt met deze kun je echt zien dat ze veel meer spier gekregen heeft!
Heb je nu ook een nieuw zadel? Want volgens mij is je 'galopzitprobleem' er niet meer!![]()
Veel succes op wedstrijd, maar volgens mij gaat het helemaal goed komen!
nadina schreef:Hey, daar is Bagheera! Mooie foto's! Ik heb het idee dat ze een stuk steviger is geworden of heb ik het verkeerd?Wanneer gaan jullie de ring weer in?
Liefs Marijke
kissielover schreef:Wat een ontzettend gaaf paard!! En jij zit ook hartstikke netjes alleen je schouders idd nog net iets naar achteren! Echt een hele mooie combinatie!
Asmila schreef:Hey hankie! Wat leuk weer eens foto's van jullie. Hoe is afgelopen wedstrijd gegaan? Kom ook maar weer eens gauw bij mij en Moira kijken! Doe je ook mee met de selecties?
Liefs Nicole
Zoë_Iris schreef:he hanke,, leuk om weer eens foto's te zien!
Het ziet er zoals altijd weer super uit.
Ben jaloers op je houding(en op je paard natuurlijk, haha)
Hoe groot is Bagheera eigenlijk?
Sall schreef:Wat leuk om jou en Bagheera weer eens te zien!
Ben je al weer aan het starten?
Venetia schreef:Wat een fantastische fotograaf toch weer. De opmerking van VValar zal ik maar terzijde leggen. Mijn fotografeerkunsten waren natuurlijk altijd al onnavolgbaar.
Let vooral ook op de details: het intens rode hoofd op foto 3! HA HA HA
Hoe dan ook, ik vind dat ze goed vooruit is gegaan en de foto's tonen dan ook al meer een horizontaal evenwicht!