eerst dressuur, dat ging wel, hij was erg tegen de hand. Maar to be honest, het kon me vrij weinig schelen hahaha. Dressuur was trouwens een keuring onder het zadel met 4 anderen in de ring.
daarna kwam de cross.
Wat is Aron geweldig, fantastisch, geniaal, heerlijk! Hij sprong alles! Terwijl hij zo weinig vertrouwen had toen we hem kochten, ik heb 7 minuten lang alleen maar tegen hem gepraat; ' Goedzo Aron, toe maar vent, kun je wel, is heeel makkelijk. Doen we in het bos ook altijd' en als ik stopte met praten was zijn zekerheid weg! Ik moest heel veel boomstammen springen; 4 hekken, 2 wallen, 1 bankje, heel veel boomstammen waarvan een echt huge was! een Oxer(zie foto) strobalen, een kuil en nog een klein kuiltje. Nou wat deed hij dat fantastisch, hij had nog nooit een hek gesprongen hiervoor!
Daarna was het springen, ik had 1 balk, maar ik kan het hem werkelijk niet kwalijk nemen na zo'n inspannende dag. Volgens de fotograaf was ik de enige Fjord! hahahaha
Cross
deze ga ik zeker bestellen op poster formaat
Deze nog, ik kwam net de cross uit. Ik was aan het hyperventileren, nou dat zie je wel

Foto's allemaal gemaakt door H2F fotografie en de laatste door Elise Slob
mijn haf vind het sgw ook zo leuk
die kerel die zei dat terwijl ik in de ring reed 'Ja zo leuk, weer eens wat anders, zo'n Fjord, die zie je hier helemaal niet' ik zo; 'haflinger!!!' dus hij keihard lachen