Claudiaa @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mniekclaudia

Claudiaa @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 19:08

heej,
ik ben vandaag met claudia naar de bak van de ponyclub geweest.
en heb daar een paar leuke foto's kunnen schieten van der.
ik rij pas 2 weken op der dus we moeten nog aan elkaar wennen.
toch gaan we al met sprongen vooruit ik rij met martingaal omdat ik beter voor me uit moet kijken recht opzitten en omdat ze soms veel te sterk is over een week of 2 bouw ik het af. naja genoeg gepraat hier de foto's Haha!

Afbeelding
Claudia en ik leuke standfoto lachee naar de camera Haha!

Afbeelding
Claudia lekker ontspannen aan de teugel stappen.

Afbeelding
mooie standfoto jammer van me tenen Boos!

Afbeelding
hey,ik zie daar iets halllo dat is iets lekkers. Vork

Afbeelding
proberen in galop wazige achtergrond toch mooi vind ik zelf Cool

Afbeelding
even een beetje der nek laten strekken rustig drafje

Afbeelding
weer proberen aan te springen in de galop ik moet meer op me kont gaan zitten .

Afbeelding
na het rijden lekker in de bak zonder halstertje om Pling

Afbeelding
boeh..hier ben ik dan Koe

Afbeelding
claudia staat even vast even foto maken van haar en der dikke buik

Afbeelding
en tot slot moet ik dan toch maar even zand eten als er geen gras groeit Tong uitsteken

Eigen commentaar:

* tenen naar binnen
* hakken uitdrukken
* rechtop zitten
* benen niet te ver naar achteren duwen.

commentaar mag mits opbouwend je moet ook rekening meehouden dat ze drachtig is dus dat ze niet alles correct meer doet.
Laatst bijgewerkt door Mniekclaudia op 07-04-07 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Barmat

Re: Claudiaa @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:19

Lief ponytje, wat is het voor ras? Ze is erg fijntjes gebouwd, wel chique Ja

Ik vind je eigenlijk nét iets te groot voor haar (zeker niet te zwaar) en dat is voor het plaatje wel jammer.

Let op je benen, dat je die aan blijft sluiten aan de buik, ook al ga je hard(er) dan je wilt, altijd been er aan houden.

Verder zul je vast nog wel veel vooruit gaan, als je haar nog maar zo kort rijd.

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:23

Dat vraag ik me ook af wat voor ras het is,
ik vind je ok iets te groot maar je ziet er ook wel zwaar uit voor zoon dunne chique pony.
verder vind ik het er niet zo vriendelijk uit zien, maar dat kan komen omdat je haar zo kort rijd, voor me gevoel is het een brok spanning wat jij onder je kont hebt.
ik hoop dat je nog veel plezier met dr hebt en snel wat gaat ontspannen

Mniekclaudia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 19:29

hallo,barmat
ja het lijkt dat ik groot ben maar dat is het toch niet
het is een welsch ze loopt zeker heel chique ze heeft ook een goed paspoort. ja ik zal letten op me benen ik zag het ook ben al druk bezig daarmee met oefenen. binnekort moet ik er alweer mee stoppen want ze is drachtig daarom moet ik het ook afgaan bouwen toch bedankt voor de puntjes op de I

Mniekclaudia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 19:31

hallo doerakje
dat lijkt omdat ik een hele dikke bodywarmer aan heb
ik had die ook eigenlijk uit moeten doen ik ben toch niet zo dik maar die bodywarmer is opgeblazen daarom lijkt dat nou zo gespannen is ze niet hoor alleen die dag was het heel erg maar toch bedankt

Steph1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:32

De bedoeling van een martingaal is dat die alleen inwerkt als ze echt haar kop in de lucht gooit... Die van jouw werkt ook in wanneer ze haar kop gewoon houd ! Dat is niet de bedoeling van de martingaal... Hij staat gewoon schandalig kort !!
Voor de rest, leuke pony, in het begin kan het altijd moeilijk zijn, maar als je aan elkaar gewend bent, gaat het vast beter.

Maar aub doe iets aan die martingal !

Ytjuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:33

Nou ik vind dat het er leuk uitziet hoor! Knipoog

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:35

Margytje schreef:
De bedoeling van een martingaal is dat die alleen inwerkt als ze echt haar kop in de lucht gooit... Die van jouw werkt ook in wanneer ze haar kop gewoon houd ! Dat is niet de bedoeling van de martingaal... Hij staat gewoon schandalig kort !!
Voor de rest, leuke pony, in het begin kan het altijd moeilijk zijn, maar als je aan elkaar gewend bent, gaat het vast beter.

Maar aub doe iets aan die martingal !

Ik zie nergens een martingaal te strak staan hoor, hij werkt in geen enkel geval "dwingend" of te streng in....

Dus als ze haar HOOFD gewoon houdt, is er nergens een te strakke martingaal te zien Knipoog

Steph1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:41

Ik wil echt niet moeilijk doen, maar ik zie dat toch wel :s,
op foto 1 bv. die standfoto, werkt hij al in, staat hij al strak, terwijl hij z'n kop toch gewoon heeft ?
Op foto 5 heel hard ! Die galopfoto !!! En alle foto's daaronder zie ik 'm ook hard inwerken.
Heb er niet echt iets op tegen, ik zeg maar gewoon dat dat niet de bedoeling is van een martingaal, en dat ze dan mss beter een andere hulpteugel gebruikt, als dat echt nodig is.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:46

Daarin verschillen we denk ik gewoon van mening Knipoog

Hij staat niet echt los nee, maar er is bij mij wel een verschil tussen niet los staan, en de kop naar beneden trekken, dus een gedwongen houding kweken. En daar is in mijn ogen geen enkele sprake van Lachen