Sham vond 't allemaal reuze spannend en oo zo leuk dat overal om hem heen zoveel vriendjes waren
Hij had ogen te kort om alles te bekijken met als gevolg dat we af en toe wat van links naar rechts zwabberden alsof hij 3 liter wisky achter de kizen had omdat hij zo afgeleid was. Mede ook doordat hij zo afgeleid was kwamen hulpen soms wat te laat door bij hem wat het geheel toch iets slordig maakte. Volgende keer ga ik ook even iets langer losrijden want dat was ook een van de oorzaken dat hij nog niet helemaal uitgekeken en op mij geconcentreerd was. Maar al met al ben ik dik tevreden! Ben met 180 8e van de 20 en met 183 5e van de 18 geworden. Mooi beide keren boven de helft en daar ben ik erg blij mee. Genoeg gekletst... tijd voor foto's en filmpjes

Zijn we mooi of zijn we mooi! Een dikke 8 voor verzorging

Hij had er wel zin in

Mooi drafje

Galopje, maar ging niet zo lekker, moest goed opletten om niemand van de sokken te rijden en kwam nogal in de knoei.
Nu het filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4331&hl=nl
Even twee opmerkingen. Bij de eerste proef nogal gerommel bij het oppakken van de teugels na het halsstrekken. Wat op het filmpje net niet te zien is is dat de halfinger in de ring naast me (als ik in de bocht ben zie je hem over de lange zijde galopperen) op het moment dat ik mijn teugels wilde oppakken net voorbij gesjeesd kwam in de galop, daar schrok Sham van, met als gevolg dat het net zo lijkt alsof ik vreselijk loop te trekken maar dat valt reuze mee omdat ik nog veel te lange teugels had. Dus 't was niet zo gruwelijk als het eruit ziet

En in de tweede proef had ik een mooie 8 op het aanspringen in de galop (2e keer). Daar ben ik toch best trots op

Goed gedaan lieve schat!

Alweer B+3 in 2 wedstrijden en 3 proeven!