het is al een hele tijd geleden dus ik vond het dringend tijd om nog eens rijfoto's te plaatsen
Ik heb sinds enkele weken een nieuwe instructeur en Aramis gaat alleen nog maar vooruit, hij is veel soepeler, loopt ruimer, ..., ik ben heel tevreden dus
. Zijn galop is ondertussen ook helemaal goed gekomen (had ik eigenlijk niet verwacht want die was echt rampzalig een jaar geleden: veel te snel en helemaal uit elkaar. Ondertussen kan hij vanuit een rustig drafje heel beheersd in galop aanspringen ipv er vanuit rendraf in te vallen).Vandaag had ik ook les en het ging niet echt super, maar er zaten wel enkele goede stukken tussen. We zijn nu vooral bezig met stelling en buiging, want hij durft op links af en toe nog vast te houden.
Genoeg gezeverd, kijk en oordeel zelf (kwaliteit van de foto's is niet goed, maar ze geven wel een goed beeld denk ik)
1) Loswerken
2) Hier houdt hij weer wat vast
3) Mooi ruim
4)
5) Speknek
6) Galopje, mooi bijeen (hoezo knie-actie
)7) Galop rechts, weer achterhand er mooi onder
8) Even stappen tussendoor
9) Weer speknek
10) Heel spijtig dat die bewogen is, want hier loopt hij echt heel mooi
11) Lekker galopje, spijtig dat hij onthoofd is (tja, moeders en digitale camera's...
) 12) En als laatste nog een ontspannen drafje
Eigen commentaar:
Mijn houding is vrij erg, daar ben ik mij van bewust
-pianohandjes
-hakken uitdrukken
-benen op de juiste plaats houden
-niet terugwerken met mijn binnenhand
-schouders naar achter
Hier is de link voor een oud topic. Ongeveer 1 jaar geleden zag het er dus zo uit:
viewtopic.php?sid=&f=10&t=552903
Ik vind dat hij hard is vooruitgegaan en ik ben dan ook heel trots op mijn mannetje
Laat even een berichtje achter!
. Bedankt voor je reactie!