Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jillie1994 schreef:Ik heb een vraagje, hoe krijgen jullie je pony aan de teugel? Mijn pony stribbelt tegen en doet haar hoofd juist omhoog.
Ik longeer haar nu ook met stootteugel, om zich daar aan te wennen, maar dat lukt nog neit helemaal want ze is het nog niet gewend, iemand tips hoe je je pony makelijk aan de teugel krijgt?
Dniesjj117 schreef:Aan de teugel lopen als doel is zo fout! Het gaat erom dat je goed rijdt, en als dit echt goed gaat, ontspannen en als een team, en als er een vaste verbinding loopt van je benen naar zit naar handen (hoe was die cirkel ookalweer?), dan komt het vanzelf wel. Later, want als het zo gaat als je nu schrijft, zie ik het nog neit gebeuren. Goed rijden is je doel, niet de knik in de nek van je pony.
Ania schreef:ik ga dan meestal achterover erop zitten en roep indianenkreten terwijl mijn moeder de labamba danst.
instructie en geduld wilt ook wel helpen heb ik gehoord
Ania schreef:ik ga dan meestal achterover erop zitten en roep indianenkreten terwijl mijn moeder de labamba danst.
instructie en geduld wilt ook wel helpen heb ik gehoord