Afgelopen weekend hebben Vandor en ik onze eerste wedstrijd gehad, wel een onderlinge, maar het was een mooie oefening!
Ik heb Vandor nu ongeveer 4 maanden, en er zit al heel wat verbetering in, alhoewel 't ook nog stukken beter kan!
Hij was best fijn, vergelijken met de week daarvoor, maar trok zich nog wel vaak eruit, en daar kreeg ik dan ook verdiende 4en voor, en er zaten ook mooie stukjes tussen! (7 en 8's) Al met al ben ik heel tevreden, omdat hij superbraaf was! Geeft toch een fijn gevoel als ik de volgende keren op wedstrijd ga

Genoeg gepraat, nu de foto's.
Het zijn er niet zoveel, heel veel foto's zijn net op het 'verkeerde' moment gemaakt!De eerste proef:

Fijn stukje

Stappen. Aan mijn houding is nog zooo veel te veranderen; benen na voren en hakken uittrappen, knik in mn armen enz.

Afwenden en overgang na stap. Komt hij er tegenin. Ook beetje op verkeerde moment gemaakt

En dit krijg je als hij zich eruit trekt

Leuke foto, laat ie wel fijn los

Tweede proef:

Wat ik hier doe met mijn teugel blijft toch echt een raadsel

Achterover blijven zitten.

Vertrekken naar middendraf.
Filmpje:
http://www.zippyvideos.com/6238656026839026/p4010014/
In het begin loopt ie lekker, totdat ik moet aanspringen. Galop gaat nog niet zo goed, maar we werken eraan!
Aan mijn houding moet echt gewerkt worden! En in de proef moet hij zich fijn ontspannen, maar ik hoop dat dat allemaal nog komt!
Al met al ik had 1e proef 190 en 2de proef 183 punten, goed voor een 2de en 4de plaats, en de dressuucup! (Onderlinge wedstrijd)
Wat vinden jullie ervan? Ik ben benieuwd!
Volgens mij ziet het er na nog een paar maanden helemaal super uit

en dan gaat de concurrentiestrijd beginnen haha (A)