Panora voor het laatst @ work met mij! (in t wit!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pannie

Panora voor het laatst @ work met mij! (in t wit!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 16:09

Het moest er toch van komen..al een tijd rijdt ik met mijn 1.85 rond op mn pony (Jetset D x Rigoletto) van 1.55. Het was geen gezicht dus besloten om haar te koop te zetten. 7 jaar lief en leed gedeeld dus het was gisteren natuurlijk flink brullen toen ze op plaats van bestemming aankwam. heb gisterenmiddag nog wel mooie foto's kunnen maken gelukkig! het zonnetje werkte goed mee!

commentaar op wijze van rijden mag, maar we zijn toch geen combinatie meer Knipoog en het probleem van mn handen heb ik zelf ook in de gaten...gaat aan gewerkt worden Bloos

foto's staan niet op volgorde.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

even praten met de fotograaf Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

op t verkeerde moment genomen..maar toch niet onaardig
Afbeelding

Afbeelding

Schouderbinnenwaarts
Afbeelding

Heeeeel jammer dat deze niet scherp zijn!
Afbeelding

Afbeelding

inzet appuyemtje
Afbeelding

Afbeelding

Korleon

Re: Panora voor het laatst @ work met mij! (in t wit!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:23

Hey ilse!
Sterkte ermee, wat is panora toch mooi op de foto's!!

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:25

Ik moet zeggen ik vind het best meevallen hoor hoe je eruit ziet met je lengte. Ik vind het nog best kunnen! Succes met zoeken naar een nieuwe!

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:28

ja ik vind het ook best meevallen ziet er leuk uit heleleuke pony!:D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:32

Eerste gedacht was dat hij wel wat onder de loodlijn kroop maar op de laatste fotos dan wel niet. Vond het ook nog meevallen als combinatie

veel geluk met het zoeken van een toekomstig paard

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:32

Sterkte ermee! Ik ga geen commentaar geven,want het was de laatste keer, en dan wil je gewoon even genieten!
Vind het niet wel meevallen, maar ga er niet teveel over zeggen, want anders is het niet leuk voor jouw he Knipoog

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:35

Ik vind het echt wel meevallen hoor.. maar sterkte.. Lachen

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:39

Kei mooie foto's! Ik vind dat jullie wel een leuke combinatie waren, maar bij een nieuw (groot) paard zal het wel een ander beeld geven!
Sterkte met de lege stal, ik hoop dat je snel een nieuw maatje vindt! Ach gut

newfoundland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 17:34

aah! lieve pony!

jump_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 17:43

mooi. sterkte,maar ook ik vond dat je er nog aardig op paste hoor!

LadyVal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 17:44

wat een onzin dat het niet zou staan..
sorry maar dat noem ik echt 'tussen de oren'
als 'het plaatje' een reden word dat je je pony weg gaat doen,
ben ik het spoor van de band die je met zo'n beestje hebt kwijt..

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 18:51

het gaat niet alleen om "het plaatje" maar reed met haar ondertussen M2., en dan is het de bedoeling dat je je (been)hulpen verfijnd en dat ging gewoon niet want ik moest mn been gewoon super ver optrekken..kon er gewoon niet meer makkelijk bij. Reed ondertussen ook alweer 1 jaar tussen de paarden en dan merk je dat verschil wel in punten als je als 'lange meid' op een 'klein paard' zit.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:57

T ziet dr kei leuk uit ilse! idd, ken het gevoel bij mijn pony is het ok minder makkelijk om je benen goed te kunnen gebruiken..
panora gaat het echt wel goed krijgen bij de nieuwe eigenaren! Lachen

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:03

@ Ilse; Panora gaat het vast en zeker super krijgen, komt helemaal goed!! Het rijden ziet er ook goed uit! Knipoog

@ Ladyval; Laat de eigenaresse lekker zelf beslissen waarom ze haar pony verkoopt, daar heb jij, ik en de rest van bokt helemaal geen ene moer mee te maken. Bovendien rijden sommigen mensen om verder te komen in de sport, en neemt niet iedereen genoegen met een bosritje en een B-proefje en daar moet je af en toe (moeilijke) beslissingen in nemen. Nogmaals, het blijft háár beslissing en daar heb jij niks mee te maken. En daarnaast, de pony is verkocht, vind je het niet een beetje kinderachtig en l*llig om daar achteraf nog over te gaan liggen zeuren. Deze keus is echt niet makkelijk voor haar, ook al heeft ze die zelf gemaakt! Niet iedereen is hetzelfde, en niet iedereen wil hun leven lang dezelfde pony houden, deal with it!

Ilse, als panora het goed krijgt, heb je gewoon de juiste keuze gemaakt! Wat zo'n basisruiter ook zegt!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:48

Ilse: jullie waren een mooie combinatie! Ze gaat goed krijgen, en ik houd een oogje in het zeil Knipoog
Succes met je zoektocht naar een nieuw paardje!

LadyVal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 21:22

DresslOver schreef:
@ Ilse; Panora gaat het vast en zeker super krijgen, komt helemaal goed!! Het rijden ziet er ook goed uit! Knipoog

@ Ladyval; Laat de eigenaresse lekker zelf beslissen waarom ze haar pony verkoopt, daar heb jij, ik en de rest van bokt helemaal geen ene moer mee te maken. Bovendien rijden sommigen mensen om verder te komen in de sport, en neemt niet iedereen genoegen met een bosritje en een B-proefje en daar moet je af en toe (moeilijke) beslissingen in nemen. Nogmaals, het blijft háár beslissing en daar heb jij niks mee te maken. En daarnaast, de pony is verkocht, vind je het niet een beetje kinderachtig en l*llig om daar achteraf nog over te gaan liggen zeuren. Deze keus is echt niet makkelijk voor haar, ook al heeft ze die zelf gemaakt! Niet iedereen is hetzelfde, en niet iedereen wil hun leven lang dezelfde pony houden, deal with it!

Ilse, als panora het goed krijgt, heb je gewoon de juiste keuze gemaakt! Wat zo'n basisruiter ook zegt!

Ze gaf als enige reden aan,
dat het geen gezicht zou zijn... er stond nergens iets over verder in de sport komen.
En dat heeft ze nu gewoon uitgelegd.
Ik vind het gewoon raar om te zeggen, het was geen gezicht en daarom heb ik haar met pijn in mijn hart verkocht.
Maar er zit meer reden achter dan, het was geen gezicht.
Heb ook nergens aangegeven dat ik wil beslissen of zij haar pony verkoopt,
kom op zeg..
Maar mag daarom mijn mening nog wel geven.
En daarbij, lekker kinderachtig om mij een 'basisruiter' te noemen.

Vind het wel super dat ze met haar pony tussen de paarden is gestart,
waar anderen misschien gelijk een paard zouden hebben aangeschaft wanneer ze 18 werden.

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 21:28

Wat een gezeur over de reden waarom ze haar paard verkoopt.. Het is toch haar keuze?
Ik vind het er netjes uitzien, jullie waren een leuke combinatie zo te zien, en ik vond je helemaal niet te groot.
Sterkte met de verkoop.. Ach gut

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 21:34

Nagelbijten / Gniffelen wat zijn jullie kinderachtig om zo op elkaar in te gaan! Bijna lachwekkend Nagelbijten / Gniffelen
Je hebt duidelijk genoten van je laatste ritje, en aangezien hier tussen de verwijten is vernoemd dat Panora een goed thuis krijgt, is dat toch ook weer een reden om je geen zorgen meer te maken!
Panora ziet er wel fantastisch goed uit zeg Ja Eerlijk gezegd vind ik dit reuze meevallen, maar ik snap je punt Ja

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 21:34

Ziet er goed uit, ik vind je trouwens niet te groot tonen hoor..! Maar het blijven foto's, dus ik weet niet hoe het in het echt is.

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 21:59

hey,

ziet er netjes uit hoor. zoals ik heb lees heb je je keuze goed overdacht en kan ik alleen maar zeggen dat ik vorig jaar zo ongeveer hetzelfde heb gedaan......

ik heb met mijn pony, die ik op mijn 18e kocht Clown ook tussen de paarden gestart, uiteindelijk L2.
vaak moet je knocken om er tussen te komen, en mensen hebben echt vooroordelen, maar als je dan goed rijdt, krijg je later van de zelfde mensen positieve reacties....... Afgod

ik heb haar ook verkocht, vanwege haar leeftijd, mijn lengte, vond het tijd worden dat ze naar een lief klein meisje zou gaan. ze heeft nu een superplekje en ik heb er zelfs toen we haar weg gingen brengen geen traan om gelaten.tuurlijk had ik liever de wereld bij elkaar gekrijst, maar mijn gevoel zei heel sterk, dit is de juiste keuze. ik heb haar ook vier jaar gehad en tuurlijk is het ver*rot moeilijk, mijn maatje, mijn liefje weg te brengen maar ze mocht mee op de trailer, vond dat geweldig en er stonden zo'n 20 kids haar op te wachten, en dat was wat ze heerlijk vond: in het middelpunt van de belangstelling staan. ze was daar meteen thuis.....

soms moet je minder leuke keuzes maken, misschien dingen die je helemaal niet wil maar waarvan je gevoel zegt: dit is goed. zoals ik het begrijp heb je er goed over nagedacht.......

suc6 met zoeken verder,
gretjes leonie

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 22:47

had mn doel bereikt. Kringkampioen tussen de paarden, met de regiokampioenschappen 2 dagen mogen rijden én Z startgerechtigd. Dus idd, in de begin post staat het eigenlijk een beetje krom dat ik dr alleen weg doe omdat ik er te groot voor ben.

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:53

nou ik vind dit helemaal niet zo'n gekke combinatie hoor, ik vind dat je er nog prima op had gepast! Maar gelukkig heb je een leuk adres gevonden voor haar, en hopen dat de nieuwe eigenaren net zo veel plezier van haar hebben als dat jij deed!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 09:56

-laatmaar- 'k ga ilse's topic niet verder verpesten.

Ilse, ik wens je veel succes met het vinden van een leuk paard! En panora gaat het gewoon super krijgen!

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 11:21

Erg mooi dier. Jullie waren een mooie combinatie. Ik vind je er wel goed op passen hoor. Mja, veel succes met het zoeken naar een nieuw paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 11:49

Mooie foto's ilse, je hebt op een goede manier afscheid kunnen nemen! Nu snel op zoek naar een super opvolger!