Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dit hebben ze bij mij vroeger ook gedaan had het zelfde probleem.. ma zoiets zou niet gauw aan het zadel liggen het kan wel hoor.. wakiekie schreef:hey,
als ik iemand les moet geven en die heeft der benen niet goed ( tenen na buiten of te ver na voren/ agteren) dan knup ik de beugels ff vast aan de singel.. hier bij ben je verpligt om je benen op de juiste plek te houden.. het is wel een strenge methode en je zult dan eerst nog wel ff last hebben van je spiere haha..ma als je dit 2 tot 3 keer heb gedaan weet je niet anders dan dat je benen op de juiste plek te leggendit hebben ze bij mij vroeger ook gedaan had het zelfde probleem.. ma zoiets zou niet gauw aan het zadel liggen het kan wel hoor..
groetjes lisette

Het is best wel een raar zadel als je het mij vraagt
maar misschien kan ik eens oefenen aan de longe? met de beugels los? Maar dan ga ik er waarschijnlijk zeker vanaf schuiven, ik blijf nu vaak amper zitten als hij onverwacht beweegt. Sonja schreef:wakiekie schreef:hey,
als ik iemand les moet geven en die heeft der benen niet goed ( tenen na buiten of te ver na voren/ agteren) dan knup ik de beugels ff vast aan de singel.. hier bij ben je verpligt om je benen op de juiste plek te houden.. het is wel een strenge methode en je zult dan eerst nog wel ff last hebben van je spiere haha..ma als je dit 2 tot 3 keer heb gedaan weet je niet anders dan dat je benen op de juiste plek te leggendit hebben ze bij mij vroeger ook gedaan had het zelfde probleem.. ma zoiets zou niet gauw aan het zadel liggen het kan wel hoor..
groetjes lisette
En waarom denk je dat er een veiligheidspal bovenaan de beugelriemen zit?
Die doe je teniet als je de beugel vastknoopt (ipv "knupt")
Bovendien zie je dat de stijgbeugel naast de singel hangt. Het probleem van deze zit, zit verder naar boven. Dus wat wilde je er precies mee bereiken?
haha