5 april 2007, het was zo'n goed weer hier in België dus ik wou graag eens gaan wandelen.. Celine_M hier op Bokt was zo lief om met mij mee te gaan (la fietsend) en haar fototoestel mee te nemen voor enkele mooie foto's.
Na een half uurtje wandelen, zonder problemen, kwamen we dan bij een veldje waar enkele sprongen staan en aangezien Ticcie graag springt, was ik van plan eens te springen..
Welnu.. Hij sprong alles dat ik vroeg, maar na elke sprong begon hij te bokken, maar echt niet normaal! Céline heeft doodsangsten uitgestaan..
Ik heb elk grasspiertje gezien (groene, gele, bruin, ..), ik heb het zand kunnen proeven, de straat zag er erg hard uit en ook de gracht zag er niet slecht uit..
3 keer van de zovele bokpartijen lag ik er echt nipt niet af, maar telkens ik zijn nek vastnam omdat ik ging vallen, stopte Atlantic met bokken.. Wat een geluk.. In het algemeen heeft hij wel goed gewerkt, goed gesprongen en bij draf en galop was hij erg braaf, erg rustig.
Dat is al een hele vooruitgang voor mij want vorig jaar kon ik niet alleen op wandeling met hem.
Het verhaaltje zal ik hier maar stopzetten en hopelijk kunnen jullie genieten van de foto's!
Eigen commentaar:
* Mijn voeten sluiten niet 100% aan aan zijn buik, hij is iets te rond..
* Bij het springen: ik reed met een dressuurzadel dus vergeef me mijn houding..
* Toch nog iets meer voor me uit kijken..
Commentaar en dergelijke mag, liefst wel opbouwend.. Ik probeer mijn best te doen met Atlantic, maar wat is ie sterk!
En nu, (probeer te) genieten van de foto's!
1. Een heerlijk drafje op het verharde pad..

2. Even stappen, zien wat ie ervan vindt..

3. Alles lijkt goed dus aanrijden maar!

4. En de sprong! (Deze ziet er misschien goed uit, maar hierna begon hij te bokken, zat ie de straat op en de gracht in..)

5. Een sterk makende Atlantic..

6. De eerste sprong waar ie niet ging gaan lopen..

7. Diezelfde sprong, maar dan de landing..

8. Dit vind ik persoonlijk een prachtige foto..

9. En de laatste keer over de lage sprong..

10. Klaarmaken voor het "zware" werk..

11. Boomstammetje!

12. Terug klaarmaken voor het boomstammetje..

13.

14. Laatste keer..

15. En om af te sluiten.. (Hier bokt hij tenminste niet.
)
Zo, dat was het. Hopelijk een beetje aangenaam en reacties zijn (echt) welkom!
x, Xeen en Ticcie!
Verder ziet het er leuk uit 
Heel mooi beesje.
), dat daarna.. euh.. was iets minder 
De tweede foto vind ik vooral mooi. Echt een plaatje om naar te kijken
Dat bokken ken ik ook nu
!