afgelopen zaterdag was ik wezen lessen bij een lerares van me school
en tot mijn verbazing ging het erg goed:D
laat even weten wat jullie er van vinden houd het wel beetje netjes!!
Groetjes Pamela
Dit waren ze
Toedels!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leentje_ schreef:Ziet er netjes uit hoor
wel lijkt het of je hem heel de tijd aandrijft?
Mooi paardje
Leen

WesseLady schreef:Leuk paard! Ziet er goed uit hoor!!
Is dit toevallig de bak van het Wellantcollege in Dordrecht? Daar lijkt het namelijk wel op

popcornlover schreef:He Pom! Das een tijd geleden zeg dat ik cheenook heb gezien. Hij is een stuk gespierder geworden in die tijd!

Ook je handen wat meer gedragen en rechtop.
Dancertjje schreef:Leuk paardje,maar zeker als je straks richting de M gaat moet die actiever en meer opgericht en nog meer op het achterbeen. Veel overgangen rijden en wat mij voor het beeld stoort is dat je hem op een enkele foto echt met je spoor prikt. Probeer je beeen lang te houden,hakken uitdrukken en tenen naar binnen.Zo geef je je paard onbewust meer been dan misschien nodig.. Probeer te gaan rijden op kuitdrukOok je handen wat meer gedragen en rechtop.
Als je nog vragen hebt,pb dan even!

ThUnDeRtIeJ schreef:Dancertjje schreef:Leuk paardje,maar zeker als je straks richting de M gaat moet die actiever en meer opgericht en nog meer op het achterbeen. Veel overgangen rijden en wat mij voor het beeld stoort is dat je hem op een enkele foto echt met je spoor prikt. Probeer je beeen lang te houden,hakken uitdrukken en tenen naar binnen.Zo geef je je paard onbewust meer been dan misschien nodig.. Probeer te gaan rijden op kuitdrukOok je handen wat meer gedragen en rechtop.
Als je nog vragen hebt,pb dan even!
Ik ben al in de M maar dat geeft niet:P
maar zo als die hier loopt waren we erg bezig met ze rug gebruik omdat ie dat vaak lastiger doet.
en hoe die hier loopt is al 100x beter dan eerst dus we hebben vooruit gang:)
en die spoorprik is af en toe omdat dat moest hij moest wat feller aan me been worden dus vandaar
ik hoop dat ik jou hier mee ook beetje ingelicht heb