Mistral vertoont springkunsten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mizz_mol

Mistral vertoont springkunsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 19:22

Aangezien het heeeeel lang geleden is dat er Mistral fotos hier hebben gestaan: Mistral @ Jumpstyle
Afgelopen zondag springles gehad en het ging super Haha!
Mistral is gek op springen en daardoor wordt ze soms iets te fanatiek.
Ze zette vaak veels te vroeg af wat natuurlijk ook mijn fout is maar het wordt steeds beter Haha!

Op de volgende foto's ben ik zo trots Bloos

Afbeelding

Afbeelding
Die pootjes Haha! erg mooi al zeg ik het zelf
Afbeelding
Beetje jammer getimed maar vind m wel vet Haha!

Er is natuurlijk weinig te zien van maar 3 foto's maar tips zijn altijd welkom Haha!

liefs Annemarein

_Jeann

Re: Mistral vertoont springkunsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:38

Leuke foto's ... en leuke pony, hij ziet er erg snel uit:P De laatste foto vind ik dat je beetje ver omhoog staat!

MiJn_PaArDjE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:35

Ziet er goed uit, hij vliegt volgens mij op de sprong af en er ook over Tong uitsteken
Zoals juist gezegt ga je op de derde foto wel te hoog uit je zadel waardoor je erg groot voor de pony lijkt.
Hij ziet er wel plezier in te hebben.

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:55

Hej! Ziet er wel goed uit hoor! Alleen hij lijkt een beetje scheef te springen.. Zelf moet je niet teveel gaan staan in je beugels.. je kont wat dichter bij het zadel houden en je handen wat meer meegeven! Ga je ook wedstrijden met hem springen?

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 21:04

Ik spring wat onderling en we pakken af en toe een parcoursje mee maar voor de rest geen wedstrijden. Ze zou het makkelijk kunnen maar ik heb er te weinig tijd voor Lachen

trouwens bedankt voor de tips Lachen

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:22

Hoi,

het ziet er goed uit hoor !
mag ik miss vragen van wie je les krijgt?
en jou heb ik trouwens gezien en die haf achter je ook we kwamen kijken bij whisper het paard van manja Knipoog

Gr. janise

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 21:25

Ik heb les van Herman.. achternaam? al sla je me dood Haha! Ik kan t niet meer zo goed herinneren dat ik jou gezien heb Bloos maar zal best eens kunnen. haha

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:29

Mizz_mol schreef:
Ik heb les van Herman.. achternaam? al sla je me dood Haha! Ik kan t niet meer zo goed herinneren dat ik jou gezien heb Bloos maar zal best eens kunnen. haha

oke herman vork dus Knipoog ik dacht al komt me bekend voor op die foto Knipoog

Zijn pony staat bij ons op stal Knipoog We verhuren 1 stal en zijn pony staat daar dus in Knipoog

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:31

Ten eerste mooie pony!

Over het springen. Ik vind dat de hij zijn voorbenen erg goed invouwd. Uit de eerste foto heb ik het idee dat hij zijn achterbenen ook goed meeneemt, maar dat weet ik niet zeker. Kan dat uit deze foto''s niet heel erg opmaken. Alleen vind ik dat hij nog veel te weinig basculeert. Hij gebruikt zijn rug niet goed. Dit kan je wel trainen. Probeer goed contact te houden met de mond en goed mee te geven. Hij moet je handen naar voren volgen. Je zou je handen iets lager kunnen plaatsen, zodat je hem uitnodigd zijn hals te laten zakken. Pas hierbij op dat je hem niet in de krul trekt, je wilt lengte in de hals blijven houden. Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Veel succes en plezier met je leuke pony!