Ze heeft veel goedgekeurde dochters, (ster- elite), en ze heeft zelfs een zoon die momenteel goedgekeurde dekhengst is in Duitsland, namelijk de hengst Regent (v. Flemmingh)!
Deze merrie is in een jaar naar de Z1 gereden, en is daarnaast ingezet voor de fok.
Ik ben de eigenaren heel erg dankbaar dat ik met deze merrie mag starten, ik ben vorige week voor het eerst L2 gestart met haar (onze 1e wedstrijd), en behaalde hierbij een 2e plaats met 2 winstpunten!
Ik kan uren over haar opscheppen en praten, want dat is ze zeker waard, maar hier de foto's.
Ik weet dat er nog heel veel aan mijn houding en zit bijgespijkerd moet worden, maar ik ben in het dagelijkse leven ook niet meer dan een haflingerruitertje!!

Ik hoop ook dat jullie lief zijn met kritiek, ik weet waar de fouten zitten, en ik heb elke dag 2 (!!!) instructrices aan de bakrand staan, die me flink aanpakken!
Dus óóit kom ik er wel!! 

En mijn trouwe fan, die altijd heerlijk toe kijkt als ik aan het rijden bent.. Mijn eigen Mexx!!
Brand los jongens en meiden!
Ik ben trotser dan trots op deze merrie, ik weet dat ik nog veel moet leren.. maar de 1e 2 wp zijn binnen in het L2!!
(Oh ja.. geen geld gevonden... helaas...
)

)