Dit is dus dancer. Ze is nu 6,5 jaar oud...toen ze werd verkocht was ze bijna 5. Ik heb haar 3,5 jaar mogen verzorgen, en toen werdt ze verkocht. Zomaar ineens, hij zei dat zijn kinderen er geen intresse voor hadden en dat ie bomen ging planten. Ik begon met haar verzorgen toen ik 11 was. Ik ging haar inrijden en van alles leren, stap,draf,galop. Enz.
Na een tijdje gingen we ook naar het bos, ze was echt superbraaf en ze vond het vele malen leuker dan in de bak rijden. Springen kon ze als de beste!!! Ik heb met haar 90 cm gesprongen! Dancer was echt een springtalentje!
Maar niets duurt voor eeuwig...
Ik wist dat ik te groot voor der werd en daarom reed ik ook niet meer op haar..tenminste niet vaak meer..Ik ging met haar mennen en ik was al een tijdje bezig met een tuigje. Dat hoofdstel stond haar altijd supersgattig,Ik had alleen nog geen kar. Maar ik dacht dat komt nog wel. Ik had het dus mis. Ik mis haar echt supererg, maar gelukkig weer ik waar ze staat en kan ik haar nog af en toe opzoeken als ik wil.
Hier heb ik nog wat rijfoto's van haar. Ik werd hier eigenlijk al te groot en reed niet echt intensief meer met haar.
Galopje
Lekker buiten gestapt
Ik liet mijn zusje er wat vaker oprijden, ze paste er wat beter op als ik en zo bleef ze toch bewegen.
Dit was de laatste keer dat ik haar reed. Ik deed toch niet veel, ik moest namelijk veel huilen
Een beetje frummelen is altijd leuk
Ik wist niet zo goed waar ik deze foto's moet plaatsen, dus als ze niet goed staan, verplaats ze dan maar.
Je kan wel commentaar geven, maar ik rij haar al lang niet meer. Maar een berichtje is altijd leuk:)
xx Maaike

1,5 jaar geleden alweer. Kan me die paar keer dat ik ben mee geweest echt nog zo goed herinneren!