Hij pakt alles echt super op vandaar dat ik even een soort v. verslagje wil maken van het begin met rijden tot onze eerste wedstrijd afgelopen zondag (1 April, nee is geen grapje)

1.Een van de eerste foto's van ons samen

Een dag je naar Ventje met Shanna (Shannie @ Bokt):
2.

3.

Ons eerste lesje:
4.

5.

6.

7.

En de eerste foto van ons in galop
11 Maart:
8.

9.

Les op 18 Maart:
10.

En dan nu klein verslagje van 1 April:
Om kwart voor 7 's ochtends gingen we richting Ventje, ondertussen hadden we nog Shirley opgehaalt die mij heeft geholpen met poesten etc.
Om half 9 was het dan zo ver, de trailer komt ons op halen (incl. chaffeur natuurlijk & auto) hij liep er vrij gemakkelijk in
We waren daar rond half 10, even met hem gelopen daar maar eigelijk was hij vrij braaf met alles dus dat was een groot voordeel, toen gaan poetsen daar nog o pde poetsplaats (we waren vroeg omdat ik hem rustig wou laten wennen aan een andere omgeving) toen gaan opzadelen en rond kwart over 10 zat ik op hem. Hij dacht af & toe dat hij nog hengst was
Hij was wat druk maar zeker wel braaf. Om kwart voor 11/11 uur moest ik mijn proef rijden, hij was braaf, maar nogal crosserig, na de proef was ik zeker wel tevreden maar wou het toch nog een keertje proberen
Dat kon, we mochten aan het eind v.d. B-pony ruiters nog een proefje rijden, Vent hield het goed uit anders hadden we dit niet gedaanOnze punten waren 174 & 179, zeker iets om trots op te zijn voor zo'n jonge pony én dat ben ik ook

11.

12.

13.

14.

Denise Smiles

15.

Commentaar op mezelf:
- Mijn armen aansluiten en meer knik erin
- Mijn handen netjes dragen
- Mijn benen op hun plek houden
- Vooruit kijken, geen geld zoeken
- Af en toe meer rechtop zitten