Othello van het begin (mei '05) tot nu: vooruitgang!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Othello van het begin (mei '05) tot nu: vooruitgang!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 22:43

Jaja ik rijd hem nu bijna een jaartje. In het begin hebben we het heel rustig aan gedaan, hij kende nog niet veel en hij gooide in het begin echt zo hoog op dat ik echt alle kanten uit gelanceerd werd. Nu een jaar later, zweef ik nog af en toe, maar het is toch al heel wat verbeterd. Ik vind het resultaat tot nu toe al goed. En binnenkort rijden we onze eerste B-proef. Het is nog niet helemaal in orde, daar ben ik me wel van bewust. Ik moet hem nog iets rechter richten, want hij durft nu wel af en toe nog een keer zn hoofd iets te kantelen (staat iig net niet waar het moet), maar dit heeft er altijd een beetje ingezeten en we werken er nu aan. Verder liep hij netjes ontspannen en goed vooruit, wat in het begin in elk geval niet zo was, hij was gewoon niet vooruit. Nu is hij vaak zelfs wat tegen het hete aan. Verder mijn houding. Rekening houdend met het feit dat ik de laatste maanden nogal wat rug/bekkenproblemen heb en hij dat hij dan nog een fantastisch leuk opgooit, zit ik behoorlijk. Ik werk ook hier aan, hiermee bedoel ik hielen naar beneden, naar voor kijken en dan handen recht.
commentaar mag dus, maar hou het een beetje binnen de perken, punten die ik aangehaald heb moeten dus niet nog 100x worden herhaald.
Hij word nu dit jaar 5 dus ik vind dat hij het al aardig doet.

Juli vorig jaar
Afbeelding

Augustus vorig jaar:
Afbeeldinggoeie stukken

Januari dit jaar:
Afbeelding

En dan nu deze van vandaag:
Afbeelding Stappen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding (idd hoofd niet recht)

Afbeelding (en hier kun je het opnieuw zien)

Afbeelding

Afbeelding En een mooie om af te sluiten!

Ik was iig heel erg tevreden over vandaag. Als hij het binnen twee weken zo goed en rustig doet zal dit niet slecht zijn. Haha!
Ik erger me wel aan mn handen, ik let er wel op,maar blijkbaar zijn er nog veel momenten dat ik ze recht moet houden of ze zien er vanuit het zadel gewoon recht uit maar dus niet op de grond. Daar word in de les ook wel aan gewerkt.

Daarnaast ook nog Kiwi gereden (die rijd ik normaal niet veel, behalve nu 2 weken elke dag en anders heel af en toe, dus die ben ik ook niet zo gewoon en het is een heel ander paard om te rijden, eigenaresse rijdt hem dus heel anders en dus ook beter) Het is verder ook meer springpaardtype.
Afbeelding

xXutopiaXx

Re: Othello van het begin (mei '05) tot nu: vooruitgang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 22:45

zozo, ziet er goed uit zeg! mooie paarden ook allebei Haha! let wel op je handen.. geen pianospelen Knipoog ow zei je zelf al Schijnheilig

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 09:34

@xXutopiaXx: Bedankt! Handen idd, weet ik, maar ik ben er echt mee bezig, er zitten ook nog foto's tussen waar ik ze wel mooi recht heb, maar ik kon ze maar moeilijk allemaal plaatsen of ik zat ruim over de 15 Knipoog

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 11:16

Nou, commentaar is al gegeven, 'k vind dat je mooi vooruitgang ziet hoor!

Bosprez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:45

Hij is echt véél verbeterd!
En gewoon rustig verder doen zoals je bezig bent, dan komt alles wel vanzelf!
Succes op je proef hé! Knipoog

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:47

hij loopt beter ja, maar hij ziet er ook wat rustiger uit, wat gezelliger Lachen veel plezier ermee!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 14:37

Wienn schreef:
hij loopt beter ja, maar hij ziet er ook wat rustiger uit, wat gezelliger Lachen veel plezier ermee!

Idd hij is rustiger geworden, maar deze zomer was hij ook nog hengst, dus meestal reed ik tussen andere paarden en dan gaan ze zich altijd wat extra opwinden. Hij is nu iig veel meer geconcentreerd tijdens het werk.

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 14:39

Zier goed uit, denk inderdaad om je handjes Knipoog

Marriiel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:29

Ziet er leuk uit Lachen, maar je mag idd iets gedurfder rijden want ik denk dat er nog veel meer in zit Knipoog.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 15:34

@ Marriiel_ : Er zit zeer zeker meer in hoor, maar ik studeer nog en dan wordt hij enkel in het weekend gereden en af en toe een keer in de week. Met de vakanties kan ik meer rijden en dan voel je natuurlijk dat het weer net iets beter gaat als je wat kan doorrijden. Maar we zijn op goeie weg denk ik.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 16:01

Charloepy schreef:
Hij is echt véél verbeterd!
En gewoon rustig verder doen zoals je bezig bent, dan komt alles wel vanzelf!
Succes op je proef hé! Knipoog

bedankt! je mag de proef altijd komen bekijken hé. Is niet zo ver.