Hij heeft Z2 dressuur gelopen, maar kent al veel meer.
Zijn naam is Archangel, 8 jarige ruin en maarliefst 1.75m hoog
Hij heeft een jaar bij een springruiter gestaan, en daar is ie niet bepaald fijner door geworden
(heeeel lang verhaal)Gisteren was sabine (missouri@bokt) hem komen bewonderen en natuurlijk ook even proberen.
De foto's zijn alleen niet helemaal gelukt, maar toch even een paar om een eerste indruk te geven.
Dit waren de best gelukte.

.Hij is niet meer voor het been en ook is hij altijd met stang en trens gereden(meer stang als trens)Ik wil ook al heeft ie al meer gelopen dat ie ook gewoon op een trens kan functioneren en daarvoor hangt er de eeste week de slof aan.Hij is anders ech te sterk
het ziet er echt niet vriendelijk uit.. de slof is TE strak en er word te veel met de sporen gereden.. als je wilt dat ie gewoon op een trens loopt probeer dan een wat dikker bit en niet meteen met een slofteugel..

Ik kan me helemaal voorstellen hoe het voelt. Ik heb zelf een groot paard van 1.75 dat ik nu na een paar maanden pas echt fijn op enkel een trens kan rijden. Probeer ook lekker ontspannen in je hand te zijn, dat heb ik ook gedaan en hij loopt nu super ontspannen en los over zijn rug. Veel succes er nog mee, en ik ben benieuwd naar verdere foto's