Wilde hengst in het oosters & Mana 4e X erop

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bren79

Wilde hengst in het oosters & Mana 4e X erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 19:34

Daar waren we weer Haha! We hebben vanmiddag voor het eerst heerlijk samen gereden Haha!
En nu eens niet dat Sirel hard aan het werk is, maar Mayumanah die hard aan het werk is, oftewel dit was de 4e keer dat Mo(Ninette @ Bokt) erop zat, en hard werken was het natuurlijk niet, lekker rondstappen en sturen, en ook voor het eerst een klein drafje gedaan Haha!
Het gaat allemaal heel erg goed Mana pakt alles heel erg makkelijk op, en met haar grote vriend erbij zette ze helemaal haar beste beentje voor Knipoog

Cap is eigen keuze Knipoog

En dan nu maar eens de foto´s Haha!
Afbeelding
Omdat we dus met zijn 2en aan het rijden waren nam ik maar eens de foto´s en dan dus maar te paard Clown
Afbeelding
Afbeelding
en hoe neem je nu foto´s dat je samen aan het rijden bent??
Afbeelding
Juist je stapt af en laat de wilde hengst los, en je gaat foto´s maken van het spul samen(Zo hoef ik tenminste ook eens een keer niet op foto Clown )
Afbeelding
Gezellig he?
Afbeelding
Sirel vond Mana wel aantrekkelijk op deze manier Vingers aflikken
Afbeelding
Zeer gevaarlijke hengst
Afbeelding
en nog weer eventjes verder werken
Afbeelding
En het eerste drafje is natuurlijk ook vastgelegd op foto Haha!
Afbeelding
en natuurlijk is er ook de andere kant op gestuurd Knipoog
Afbeelding
en natuurlijk nog even haar nieuwe hoofdstel showen Haha!

Klikoo

Re: Wilde hengst in het oosters & Mana 4e X erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:11

jij hebt wel een hele mooie hengst zeg! echt heel erg mooi!

Ik weet niet zo goed wat ik van die andere vrouw vind die aan het rijden is, niet zo goed eerlijk gezegt

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:13

mooi paardje...en een mooi zadel ook..zit het een beetje?

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:14

mooie hengst ! alleen die andere meisje/vrouw moet haar tenen recht naar voren doen en ik denk dat haar beugels wel een beetje te kort zitten Knipoog

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 20:35

Thanks Haha!
Even voor de duidelijkheid het andere paardje is nu net voor de 4e keer onder het zadel, dus je kan geen topprestaties verwachten, en vandaar ook beugels wat korter, en als je goed kijkt naar de 2e foto zie je dat het geen kapstokken zijn (tevens te zien aan de knieen) Knipoog
We weten ook (en daar gaan we lekker samen aan werken) dat haar houding heel wat beter kan Knipoog
Maar Mana deed het super en was ontspannen en daar ging het ons om Knipoog

En jep het zadel zit best wel comfortabel, behalve de versiering op de zweetbladen zijn iets minder prettig(We zijn druk aan het oefenen voor een show, dus vandaar) Haha!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:47

Heey, wat een prachtige schimmel. Ik vind dat de andere het ook goed doet, houding kan idd beter, tenen naar binnen, hakken uidrukken, en onderbenen niet naar voren steken bijvoorbeeld.
Maar wat ik erg goed vind, is dat ze hem zo laag en lang laat zeker voor de eerste keren. Zo leert hij meteen ontspannen te lopen, een voorbeeld voor vele denk ik Knipoog

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:49

Heerlijk weer bren... en sier is en blijft ook zo'n heerlijke vent! EN dat zadel en dat hoofdstel Bloos! práchtig!!
Verheug me al op m'n date met hem Lovers

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 21:03

Haha leuk Haha!

Apart zadel idd Knipoog Ben wel benieuwd hoe dat er uitziet als jij er op zit in bijpassende kleding Knipoog

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 21:04

Mooie foto's!! Haha!

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 21:21

Mooie foto's
wat een lekkerding heb je Ja

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 19:22

Dank jullie wel
En Colt hoe het er eruit ziet als totaal plaatje 30 april geven we een show in het oosters Knipoog (dus vandaar ook even weer met dat zadel rijden)

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 19:30

En waar is die show dan wel niet? Haha!

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 19:35

Oeh gevaarlijke hengst Hyper! haha! Ziet er goed uit hoor voor de vierde keer, beide leuke paarden. Knipoog

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 19:38

Colt schreef:
En waar is die show dan wel niet? Haha!

In Annen Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 13:58

Ik had denk ik een rode uitfit mooier bij Sirel gevonden Knipoog
dit heeft ook wel iets, maar springt er niet vanaf.

Dat andere meisje doet het juist heel goed. Kortere beugels zodat evt bokkesprongen goed uit te zitten zijn, teugels lang, breed en laag, en sturen met de handen naar binnen. Zo hoor je een jong paard in te rijden Ja

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 14:01

mooie paarden.en wat een brave hengst.is jaloers

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 14:23

Wat een prachtige wilde hengst heb jij ! Haha!
Ben ook jaloers hoor,..

Spaqunel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 14:34

Bren79 schreef:
Even voor de duidelijkheid het andere paardje is nu net voor de 4e keer onder het zadel, dus je kan geen topprestaties verwachten, en vandaar ook beugels wat korter, en als je goed kijkt naar de 2e foto zie je dat het geen kapstokken zijn (tevens te zien aan de knieen) Knipoog
We weten ook (en daar gaan we lekker samen aan werken) dat haar houding heel wat beter kan Knipoog
Maar Mana deed het super en was ontspannen en daar ging het ons om Knipoog

Het ziet er idd heel ontspannen uit dus echtwaar: SUPER!
en haar houding vind ik niet slecht, je zit op een jong paard dus liever je beugels iets korter dan te lang, maar ze zit mooi recht (rug) en haar benen zijn idd niet opgetrokken dus ze doet dat heel goed, maar haar hoofd...., ze kijkt op elke foto naar beneden en dat vind ik gevaarlijk, als hij iets doet moet je voorwaarts denken en dat lijkt mij niet vanzelfsprekend als je heel de tijd naar zijn hoofd aan het kijken bent, dus daar moet je wel echt op letten volgens mij...
en met 2 in piste is ook wel mooi en het ziet er niet uit alsof dat jonge paard afgeleid is, hij houdt zijn hoofd mooi bij zijn werk wat zeker niet vanzelfsprekend is en dat alles met een ontspannen, los contact Lachen

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 14:41

Ziet er niet verkeerd uit, maar ik denk dat als het meisje haar beugels op de juiste manier zou gebruiken het een stuk makkelijker rijd.
Geloof namelijk dat ze de beugels niet van buiten naar binnen aan haar voet heeft maar van binnen naar buiten.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 15:07

Spaqunel schreef:
en met 2 in piste is ook wel mooi en het ziet er niet uit alsof dat jonge paard afgeleid is, hij houdt zijn hoofd mooi bij zijn werk wat zeker niet vanzelfsprekend is en dat alles met een ontspannen, los contact Lachen

Ze moet júist wel afgeleid zijn, ze moet lonken naar die andere, zo komen er nooit veulentjes! Knipoog Haha!
Sirel, zo mak als een lammetje, wat een schat!

Spaqunel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 15:28

ja maar liefst niet als er nog iemand opzit he.... nuja ieder zijn fantasietjes Clown Bloos Duivel

Ik herinner mij ineens het verhaal van toen ik nog in de manege reed, daar was een superbrave hengst die zonder problemen met beginners mee in de les kon (volgens de manegehoudster dan toch) tot hij op een dag in het midden van de les op een andere pony (een ruin nog wel) sprong om hem te dekken - het was rap gedaan met hengst zijn voor hem... Clown

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 15:41

Spaqunel schreef:
ja maar liefst niet als er nog iemand opzit he.... nuja ieder zijn fantasietjes Clown Bloos Duivel

Ik herinner mij ineens het verhaal van toen ik nog in de manege reed, daar was een superbrave hengst die zonder problemen met beginners mee in de les kon (volgens de manegehoudster dan toch) tot hij op een dag in het midden van de les op een andere pony (een ruin nog wel) sprong om hem te dekken - het was rap gedaan met hengst zijn voor hem... Clown

Jahaa, zo'n verhaal ken ik ook! Haha!
Die vrouw die op het voorste paard zat (beginner) had opeens een hijgend paard achter haar zitten! Clown Haha! , ze had het alleen zélf niet gelijk door, pas toen iedereen begon te roepen begon er wat te dagen.... Clown Haha!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 19:55

Dank jullie wel voor de leuke reacties Haha!

Mana Lonkt wel naar Sirel als ze hengstig is(dan sleurt ze hem zowat de stal in aan alles waar ze hem op dat moment grip op krijgt Duivel ), en daar is het wachten nu op op de hengstigheid Haha!

Het andere meisje is de eigenaresse van dit stel Knipoog en ik breng Sirel voor haar uit in de wedstrijden Knipoog