Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kalicha schreef:Je moet zorgen dat je paard eerst van achter uit naar voren toe loopt, hierdoor krijg je een goede verbinding met de mond. Dan heb je iets "om tegen aan te rijden" als je met been op blijft vullen zal ze vanzelf na geven, en over haar rug op 4 benen door t lijf lopen...
Dus veel tempowisselingen, overgangen, schijnovergangen, dat soort dingen dat de motor van achter aan t werk gaat en blijft. Opletten als ze eenmaal fijn is dat je dan niet alleen maar voor verbinding hebt, maar dat je er ook met been naartoe blijft rijden...
WildWings schreef:Niet met de teugels prutsen, zou ik zelf zeggen. Hoofd gooien is reactie op de hand, en nageeflijkheid komt naar mijn mening vanuit het been icm een stille hand.
_brunette schreef:WildWings schreef:Niet met de teugels prutsen, zou ik zelf zeggen. Hoofd gooien is reactie op de hand, en nageeflijkheid komt naar mijn mening vanuit het been icm een stille hand.
juist als ik haar de ruimte geef, gooit ze der hoofd terug omhoog