Voor ITP foto's zie: [Fotoshoot] Fries Boede in het zonnetje
Ik verzorg Boede nu 1,5 maand 2x in de week. Aan het rijden moet nog flink wat gesleuteld worden, maar het gaat al steeds beter. Ik heb zelf altijd op pony's gereden, de laatste die ik reed hobbelde amper en dan kom je ineens op een fries. Boede is gefokt voor de kar waardoor hij redelijk hoog opgooit en nog wat moeite heeft met galopperen. Het was dus wel even wennen.
Ik weet dat mijn beugels veelste kort zitten, een week geleden had ik ze weer wat langer gedaan, maar dan kan ik echt niet blijven zitten. Naarmate het rijden beter gaat en ik mijn balans goed heb gevonden ga ik weer proberen om de beugels een gaatje langer te doen

Ik erger me ook heel erg aan mijn handen, heb af en toe last van pianohandjes en ik wist niet dat ik ze zo laag hield
Daar ga ik voortaan dus ook meer op letten.Andere verbeteringspunten zijn mijn benen, naja eigenlijk mijn gehele houding, maar door de korte beugels heb ik een beetje een stoelzit. Ik moet er wel op letten dat ik geen kapstokjes krijg en dat ik mijn hakken naar beneden hou. Cap is eigen keuze

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Ook nog even zonder zadel rondgehobbeld

11. Hier had ik even lol