Haha nou, toch fijn dat je dat overwonnen hebt dan

Waarom is de slof eigenlijk onderaan vastgemaakt en niet aan de zijkanten van het zadel? Als het voor de veiligheid is kan ik me juist voorstellen dat de slof aan de zijkanten bevestigen meer zin heeft dan onderaan aan de singel.
Ik snap om eerlijk te zijn niet waar de ontspanning te zien is (Weslhcobfan, tessyke?), de eerste foto's zijn ze gespannen als wat naar mijn mening en geven (mij!) geen prettig beeld. De amazone mag naar mijn mening haar handen ook iets hoger houden en rechtop (nu zijn het een beetje pianohandjes

en is ook de houding van de onderarm niet helemaal correct volgens mij, zie vooral foto 2 voor hoe ik dat bedoel. Foto 3 is bijvoorbeeld al veel beter qua arm/ handhouding vind ik zelf!

).
De slofteugel staat ook gruwelijk strak op sommige foto's waardoor het paard echt achter de loodlijn getrokken wordt- een slof voor de zekerheid (vanwege het uitproberen) vind ik prima, veiligheid gaat tenslotte voor alles. (Een cap zou daar ook bij passen

) Maar de slof zo strak houden (foto 2, 3) heeft daar weinig mee te maken. Ongetwijfeld zal het een momentopname zijn, maar het geeft gewoon niet zo'n prettig beeld.
En nee, ik beweer absoluut niet dat ik het beter kan, ik zeg alleen wat er in mijn ogen beter zou kunnen- het is dan ook absoluut niet afkrakend of onaardig (of betweterig

) bedoeld hoor! Ik vind het sowieso super van Femke dat ze je heeft willen helpen, en van jou (Diablo) dat je er zo opgestapt bent!