Normaal zou ik les hebben, maar door omstandigheden geraakte mijn lesgever er helaas niet op tijd. Dus dan zelf maar wat gesprongen..
Mijn zusje was sprongen-bouwer van dienst, en eveneens benoemd tot fotograaf
Hier zijn ze dan.. (uiteraard zijn we met enkele kruisjes en lagere steiltjes begonnen
)Ze is nog niet zo lang aan het springen, dus heeft nog niet zoveel ervaring maar we zijn op goede weg. Ze is ook nog vrij jong. Na de winter heeft ze eventjes heel weinig vertrouwen gehad in de sprong, maar ik moet gewoon mijn vertrouwen doorgeven aan haar, en heel overtuigd er naartoe rijden en zorgen dat ze niet verliest in tempo. Nu begint het echt alweer veel beter te gaan, en ik vermoed dat het snel weer helemaal in orde zal zijn. Want uiteindelijk is het een heel leergierig paardje, dat graag voor je werkt.

In elk geval merk ik duidelijk dat ze er weer steeds meer en meer plezier in begint te krijgen, en het een echte uitdaging vind om over het hout te geraken
En leuk moet het uiteraard zijn, zowel voor haar, als voor mij..Eigen commentaar:
- teugels geven wat meer 'doseren' (maar moet momenteel te veel geven zodat ik ze zeker voldoende vrijheid geef om haar nek en rug te gebruiken)
- tippen meer naar binnen
Bedankt, en laat gerust een berichtje achter
maar dat moet zo momenteel.. maar vanaf dat het allemaal weer wat vlotter gaat, moet en kan ik weer gaan oefenen op het 'doseren'
hihi
VEEEEEEL beter!
en kheb het geld in principe wel.. maar kben toch nog eerst aant doorsparen.. Ge weet immers nooit wat er gebeurd he..
, ziet er goed uit !!