Nouja, vorige zomervakantie, kwam ik erachter dat Lester (die ik toen een half jaar verzorgde) en ik het allebei hardstikke leuk vonden om samen gewoon alleen maar gezellig te zijn. Niet alleen maar bit erin, in de krul en gaan met die banaan, maar lekker kroelen, rennen, vden, grondwerken enzo.
Dit filmpje is gemaakt op de 5e dag dat we hiermee bezig waren, dus verwacht geen echte proffesionele acties enzo
2 Maanden daarna ben ik met parelli lvl 1 begonen met Lester, ging echt hardstikke goed, maar heb het uiteindelijk weer verkocht, omdat we er eigenlijk niets meer mee deden, en we nogal in een NH-dipje zaten, zeg maar
Nu Lester verhuist is naar een nieuwe stal, heb ik aan een nieuwe stalgenoot gevraagd of ze mij toevallig wilde en kon helpen met hem, en moet zeggen dat het, ondanks dat hij nogal veel energie had en snel afgeleid was, toch steeds een béétje beter ging. Nog lang niet zoals het 'moet', maar was toch wel tevreden
Dus, genoeg gel*ld (slechte eigenschap van mij): hier is het filmpje!
eerste anderhalve minuut oid zijn foto's, die kun je ook overslaan, want zijn niet echt bijzonder, hihi
http://media.putfile.com/Lester-De-Film
Groetjes, Joyce

)