Pegasus (v. Burgraaf)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liezzie

Pegasus (v. Burgraaf)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 17:34

Gister heb ik met Pegasus gereden.
Hij is van een vriend van mij. Ik ben heel erg met mijn houding bezig wat de nodige bloed, zweet en tranen kost.

Losstappen
Afbeelding
Afbeelding

Drafje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Galop
Afbeelding

Pegasus heeft de hele winter op het land gelopen, vandaar dat hij nog meer spieren moet ontwikkelen

Celine_M

Re: Pegasus (v. Burgraaf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:06

Je weet niet wat je jezelf aandoet door foto's met slof op bokt te plaatsen.. Clown
Ik vind het een erg leuk paard. Jammergenoeg zijn bijna alle foto's op het verkeerde moment genomen dus geven ze niet echt een goed beeld denk ik.. Probeer je handen wat meer voor je te houden, voor de rest ziet het er netjes uit hoor.. Succes verder! Lachen

geartsjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:09

ben het met celine_M eens, er zijn een paar puntjes maar voor de rest ziet het er netjes uit Lachen
en idd.. je zal wel wat commentaar krijgen denk ik dat je met slof rijdt Tong uitsteken

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:10

Leuk paard! Ziet er ietwat flegmatiek uit, veel overgangen rijden en actief op het been maken. Dan zul je ook merken dat hij van voor makkelijker wordt aangzien je dan van achter naar voor rijdt.

Jenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:10

Je houding is niet slecht maar als ik nog enkele tips mag geven: handen rechtop houden, benen mooi onder je houden en hakken uitduwen. Niet voorover vallen. Anders ziet het er goed uit, mooi paardje!

boroughlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:11

Ziet er al best goed uit!! Clown Nog even doortrainen en je komt er zo Haha! En die slof ziet er nog helemaal niet zo erg uit.. Je hebt hem mooi los zitten, niet te strak!! Pling

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:12

het mag er idd wat actiever en vlotter uit gaan zien.

Maar wat de slof betreft: hij werkt op geen enkele foto in, dus het lijkt me dat hij netjes gebruikt wordt.

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 16:09

De slof heeft idd geen functie, is alleen voor het begin en als die zijn onderhals er uit wil drukken.
Pegasus is een diesel, heeft echt zeker 20 minuten nodig om op tempo te komen.

Bedankt verder voor de tips!

domiekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:13

ik rijd zelf ook met slof gebruik hem aleen als het egt niet meer gaat (hij heeft van die ingevingen dat hij opeens gaat rennen als een gek en zonder dat ding heb ik op dat moment niets meer over hem te zegen) maar gebruik hem voorderst ook niet

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:14

Wat een mooi paard zeg Lachen
Het rijden ziet er ook goed uit Lachen

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:34

waarom een slof ? hij loopt helemaal netjes Haha! !
en met je houding gaat t zeker goed komen, zeker als ik dit nu al zie Ja

Ineke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:39

boroughlover schreef:
Ziet er al best goed uit!! Clown Nog even doortrainen en je komt er zo Haha! En die slof ziet er nog helemaal niet zo erg uit.. Je hebt hem mooi los zitten, niet te strak!! Pling

vind ik ook hoor Knipoog alleen je handen rechtop, voor de rest ziet het er goed uit hoor Haha!

jacqueline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:48

netjes hoor ik zou alleen je beugels een gaatje korter doen, het lijkt nu net al kan je je hakken niet uitdrukken, mischien dat je daardoor ook wat naar voren valt, netjes verder hoor!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:58

Ziet er goed uit Lachen Moet zeggen dat ik hem net een pony vind lijken op sommige foto's, ik weet niet wat het is, maar vind het een apart paardje Lachen
Zelf rijd ik op een burggraaf merrie, die heeft ook een tijdje nodig om op gang te komen, en is ook best hangerig (weet niet of pegasus dat ook is, maar dat lijkt zo op sommige foto's).

Ik vind het er netjes uit zien!

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 17:02

als ik mijn beugels een gaatje korter zou doen komen mijn knien voor he zadel uit dewnk ik.
Ik moet mijn hele been naar binnen draaien, en dan komen mijn hakken er beter uiit denk ik.
en ach ja, vroeger veel piano gespeelt he!?

Ja peggy kan soms ook wat hangerig worden, hij vind zijn hoofd dan te zwaar ofzo, de kunst is dan loslaten Bloos Tong uitsteken