Hiervan een paar foto's.
Ik moet zeggen hij liep niet zo fijn als anders, maar kan ook niet altijd goed gaan he!
Commentaar is welkom.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tia_maria schreef:ziet er lkkr ontspannen uit alleen doe je handen wat hoger wat waren je punten
Jouw frontriem
ceasarlover schreef:mooie pony,,! hoeveel punten had je?
Vandaar natuurlijk ook mijn kortere beugels en springzadel.
Paulien_D schreef:Beetje raar, je zegt da je 1.30m hebt gesprongen en je doe mee met een wedstrijd van 60 cm? Dus overdrijf nie.
! Paulien_D schreef:Beetje raar, je zegt da je 1.30m hebt gesprongen en je doe mee met een wedstrijd van 60 cm? Dus overdrijf nie.
Wel mooie pony.
dus lees eerst eens goed wat er wordt gezegd voordat je nog verder met commentaar komt!!
Paulien_D schreef:Awel das geen 1.30m!
en dat was toch echt 1.30m. 
Chocolaatje schreef:Ik vind het er echt heel netjes en ontspannen uitzien, je rijdt echt heel correct zo aan de foto's te zien! Zie je niet vaak meer tegenwoordig. Lekker zo doorgaan
En je paardje is echt super mooi!
Erg leuk om te horen!
CharlyBrown schreef:Een paard wat 1.20 springt, kan ook 1,30 springen. pffff wat een gezeur!! Ze is gewoon lekker aan het opbouwen, lijkt me een goed id!
Het ziet er voor de rest gewoon erg goed uit! Ga zo door!
Ish schreef:ceasarlover schreef:mooie pony,,! hoeveel punten had je?
Was springwedstrijdVandaar natuurlijk ook mijn kortere beugels en springzadel.
We hebben vorig zomer 1.30m gesprongen, maar daarna kreeg hij vitamine E gebrek.
.........