driebergen schreef:Leuk paard! (ik houd niet zo van roze dekjes, dus sorry, dat vind ik lelijk)
Jammer dat er veel spanning is en dat hij achter de loodlijn loopt. Op een van de foto's heeft hij zijn mond open. Dat kan natuurlijk toeval zijn, maar aangezien het allemaal een gespannen beeld geeft lijkt het mijn niet bijzonder als dit vaker gebeurd.
Hij loopt te veel in de krul en komt dus in de uitgestrekte draf niet weg.
Dit is zonde voor het beeld, probeer meer te werken aan de ontspanning, want je hebt echt een heel gaaf paard!!!
Hahaha smaken verschillen...volgende keer krijg je een ander kleurtje te zien hoor
Bedankt voor je commentaar. Zal er ook zeker wat mee gaan doen. Hij is niet zo verschrikkelijk lang weer in training en ik word nu extra gewezen op de punten waarop ik nog moet oefenen. Dat hij zijn mond open doet heb je goed gezien, daaraan wordt gewerkt (rechtsachter is minder dan linksachter) en dat heeft gewoon tijd nodig.
In de uitgestrekte draf kropt hij zich hier inderdaad heeeel erg op (voor zijn doen).
Met commentaar als 'hij kropt zich op' zoals eerder gegeven, kan ik zo weinig dus ben hier 'blij' mee.
De kunstjes kan hij wel, is hij super in bevestigd...hij moet alleen nog sterker worden en dat heeft tijd nodig. Als hij sterker is, wordt hij vanzelf ook fijner in de mond. Ik rij hem veel laag en diep en over zijn rug júist dat hij die rug blijft ontspannen...nu nog wat sterker maken in het achterbeen...dan komt het vast vanzelf wel weer goed.
Het is nog te vroeg voor S&T en daar ben ik zelf vandaag ook achter gekomen.