Tammy aan de longe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WendyBZ

Tammy aan de longe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 17:49

Na maanden buitenrijden (het land was gewoon te nat) konden we eindelijk weer iets thuis doen. Tammy liep voor het eerst sinds november weer aan de longeerlijn, in tussentijd heb ik alleen maar buitenritten gemaakt. Ik heb nog getwijfeld of ik vandaag meteen de pessoateugel eraan zou hangen, maar heb toch maar eerst met elastiek gedaan. Het viel me niet tegen Lachen

Meteen in draf, ze snapt stappen aan de longeerlijn nog niet Ach gut
Afbeelding

Toch maar even rustig aan..
Afbeelding

Onder het toeziend oog van dochter Zvenska, die overal het liefst met haar neus bovenop staat...
Afbeelding

En dan lekker aan het werk Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Stoer voorbeen Cool
Afbeelding

Ik vind het alleen nog erg vervelend dat ze zo met haar mond open loopt. Doet ze altijd al, vandaar dat ik buiten met hackamore rij. Binnenkort maar eens een paar andere bitjes proberen. Mocht iemand nog tips hebben?

Imre

Re: Tammy aan de longe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:24

Wat een krachtpatser is het Wen! Haha!

Jónas doet ook altijd zijn mond open op dezelfde manier als Tammy. Ik dacht eerst dat het misschien kwam door zijn kaakbreuk, maar heb inmiddels op foto's van voor die tijd gezien dat hij het toen ook al deed. Geen idee waarom. Zijn kiezen staan netjes op elkaar, dus dat is het niet. Neusriem zit niet te strak...

we moeten snel eens samen op pad met onze monsters! Haha!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 16:41

Ja

Ik wil binnenkort eens een myler en anders een kunstof bitje proberen, kijken of dat beter wil.

Kellyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:49

ik vind het er erg mooi uit zien!:)