Even voorstellen:
links: Bettine met Newton, Newton vind springen soms nog een beetje eng, maar gelukkig gaat het steeds beter, af en toe eventjes achter mij aan, en hij sprong hartstikke netjes!
Het is dus best lastig springen met hem, hij kan ineens op de rem staan, en als hij wilt remmen, gaat hij remmen, kan je drijven wat je wilt
Gelukkig krijgt hij nu vertrouwen in Bettine, en wat meer ervaring, en gaat het al best wel lekker.Rechts: Ik met Kevin, Kevin heeft ervaring in springen, hij heeft vroeger ooit eens L gelopen
ik heb voor hem eigenlijk nooit gesprongen, toen ik met hem begon met rijden, ben ik wekelijks naar sprinles gegaan, dat doe ik nu ongeveer 10 maanden denk ik, ik ben al erg vooruit gegaan vind ikzelf, ik heb een tijd gehad dat ik bijna niks durfde, omdat ik was gevallen, maar dat vertrouwen komt nu weer langzaam terug, het is ook nog lang niet perfect, en we gingen vooral voor de lol, en ook niet echt hoog
Newton en Bettine
Hier wil hij dus echt vaart minderen, maar hij sprong wel
Kevin en ik door de waterbak, Kevin kijkt mijn moeder vragend aan of zijn haar goed zit
Ook weer Kevin en ik
Kevin en ik over het smalle boomstammetje...
Haha, hier ging Kevin weigeren, tja, ik twijfelde weer eens.....
Bettine door de waterbak....
En een keertje samen door de waterbak, tja, Bettine wilde perse achter
En nog samen een keertje op de foto, Kevin inspecteert zijn schaduw even
http://www.zippyvideos.com/2000107696815866/bussloo/
En nog een filmpje