cavalo(haffie) 2 weken onder zadel!!..netjes!!:-)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

triessieco

cavalo(haffie) 2 weken onder zadel!!..netjes!!:-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 08:22

afgelopen zondag mijn vriend maar even gevraagt of hij zin had om mee te gaan naar stal,zodat hij wat mooie plaatsjes kon schieten..het zonnetje scheen dus kwamen mooie foto's uit..
cavalo is nu net 2 weken echt "goed" onder het zadel met "goed" bedoel ik dat ik echt lekker aan het trainen ben..uiteraard wel een beetje tustig aan want hij is pas 3..maar hij vind het leuk,en dat is ook wel te zien...hij loopt al netjes,alleen hangt ie af en toe nog wat ,maar dat kom wel goed..hij is nog jong en w ehebben er geen haast mee.
nou hier de foto's heb de leukste ertussen uit gepikt..laten jullie wat achter??

aparte foto he?.. Lachen
Afbeelding
beetje strekken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
jammer dat ie zo donker is best een aparte foto
Afbeelding
netjes
Afbeelding
even halthouden
Afbeelding
dat voetje!,..geweldig haha
Afbeelding

Afbeelding

nou dat was het wel zo'n beetje..de meeste foto's zijn in draf gemaakt omdat me vriend dat mooier vond,hoe die dan zo af en toe ze voorbenen gebruikt..Lachen...

_Mel

Re: cavalo(haffie) 2 weken onder zadel!!..netjes!!:-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 08:26

Hele mooie haflinger, probeer zelf wat meer vooruit te kijken, heel veel succes verder!

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 08:34

Hoi, wat een superleuke Haf heb je !!! Pling Ontzettend mooi dier, en hij loopt lekker joh... Cool Dat snuitje dat hij af en toe trekt, zooooo schattig !!! Lovers Mijn enige tips zijn eigenlijk let op je pianohandjes, druk je hakken goed uit, kijk waar je heen gaat en blijf rechtop zitten. Knipoog Zijn bespiering komt ook al aardig op gang zo te zien, netjes. Jullie komen er wel !! Ja

triessieco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 08:39

jah dat van me "pianohandjes" weet ik wel en dat ik meer vooruit moet kijken bedanktr voor de tip..Lachen...