Er was een tijdje niks mee gedaan en toen heeft m'n trainer hem een paar weken geleden opgepakt om weer aan het werk te gaan. Dexter heeft Z1 drs gelopen, maar heeft weinig wedstrijdervaring (direct M2/Z gestart). Ik ben vooral bezig met het rijden naar ontspanning en de juiste afstemming tussen ons tweetjes te vinden, de oefeningen opzich doet hij vrij aardig. De was pas de tweede x dat we in de buitenbak rijden (die was eerst te nat), dus hij was wat frisje, naast het actieve dat hij normaal al aan zich heeft en helaas was de bak vrij zwaar omdat die net gesleepd was. Ik zou zeggen kijk maar eens wat jullie ervan vinden, het loopt nog niet helemaal zoals het moet, maar ik rijd hem dus ook maar kort. En ach je moet er van houden hè

Ohja misschien kleine kanttekening toen ik begon met hem was hij vrij sterk op rechts, dat is inmiddels meestal weg. Wat hij wel vaak doet is zijn lip optrekken van pure ijver
je hoort hem ook heel goed smakken op het bit.
Schouderbinnenwaarts links/rechts
1.
2.
Inzet appuyment, hij kantelt hier wat, puntje om nog aan te werken. Mijn broertje kreeg echt geen beter moment erop helaas
3.
Dit geeft naar mijn mening al best een fijn beeld
4.
Middendraf
5.
Normaal drafje
6.
7.
Happy galopje (hij werd al donker)
8.
De nek mag er iets meer op
9.
Stap tussen eenvoudige galopwissel
10.
Enthousiast weer aangaloperen vanuit de stap
11.
Mooiere houding al in galop
12.
Nogmaals middendraf
13.
En als afsluiting een vrij aardig drafje
14.
brand los zou ik zeggen
En ondanks de spanning heb je behalve je eigen beestjes ook deze lekker aan het lopen
Jullie zijn een leuke combi, het meeste commetnaar is denk ik al wel gezegt