(haw) lieke @ longeren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

(haw) lieke @ longeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:37

ik had afgelopen weekend lieke gelongeerd en ik vroeg me af wat jullie ervan vonden. en of jullie tips hebben natuurlijk om haar beter te laten lopen Tong uitsteken

meet lieke Haha! :

Afbeelding

rustig stappen:

Afbeelding

draf:

Afbeelding
die beentjed Haha! ze was echt heel erg aan het showen in het begin Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding
ik ben stiekem heel erg verliefd op haa rmanen en staart Bloos Haha!

en weer lekker uitstappen:

Afbeelding

Afbeelding
ze dacht hmm er staat geen gras.. land was week geleden bemest Vork Tong uitsteken

en klaar:

Afbeelding
die manen Haha! Haha! Haha! Lovers

nou brand maar los Haha!

Nevony

Re: (haw) lieke @ longeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:47

Wat een poepie zeg Lovers
En idd hele mooie manen en staart! Leuk hoofdstel heb je ook,
verder heb ik niet eecht een idee hoe je haar beter zou kunnen laten lopen, ik denk dat het ook belangrijk is om veel tempo wisselingen te doen en vaak links om rechts om wisselen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:49

jha klopt maar ik had alleen foto's gemaakt van de linkerkant Tong uitsteken ik heb haar zowel links als rechts laten lopen maar ik heb de foto's aan het begin en het einde gemaakt laat ik maar zeggen en de middelste zes minuten (ongeveer) liep ze rechtsom instappen en uitstappen linksom want dat is haar moeilijkere kant en daar wilde ik ietsje meer op oefenen Tong uitsteken

vienna15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:50

leuke shet

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:57

Even over dat mesten:
Weet je dat paarden en pony's van mest (met name varkensmest, weet niet of je weet wat erop zit) heel erg ziek kunnen worden! Ze kunnen daar behoorlijk hevige allergische reacties van krijgen. Het lijkt me dus verstandig om toch min. 10 dagen uit dat land te blijven met je pony. En zeker omdat je hem wat laat werken, zal hij het nog dieper inademen. Zou ik voor de zekerheid niet doen.

Verder lieve pony!

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:47

ach zeker een poepie zeg, een lekker volle bos met manen!! Ik ben gek op shetlanders! Misschien neem ik er ooit nog 1 als gezelschap bij mijn andere twee paarden!!! Die laatste foto is echt lief!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:28

Ezter schreef:
Even over dat mesten:
Weet je dat paarden en pony's van mest (met name varkensmest, weet niet of je weet wat erop zit) heel erg ziek kunnen worden! Ze kunnen daar behoorlijk hevige allergische reacties van krijgen. Het lijkt me dus verstandig om toch min. 10 dagen uit dat land te blijven met je pony. En zeker omdat je hem wat laat werken, zal hij het nog dieper inademen. Zou ik voor de zekerheid niet doen.

Verder lieve pony!

de mest was al een maand oud Knipoog plus het is nu acht dagen geleden. ik dacht nou kan het wel maar ik zal de volgende keer langer wachten Knipoog
bedankt voor het advies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:29

Michelle19 schreef:
ach zeker een poepie zeg, een lekker volle bos met manen!! Ik ben gek op shetlanders! Misschien neem ik er ooit nog 1 als gezelschap bij mijn andere twee paarden!!! Die laatste foto is echt lief!!

jha die laatste foto he Lovers zeker doen een shet nemen! Haha! zijn super beestjes Tong uitsteken ze zijn wel heel klein maar je hebt je handen er vol aan Vork Haha! Vingers aflikken

Jenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:33

Ziet er super lief uit. Ze loopt al behoorlijk vind ik. Doe zo verder!

Stefaniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:05

leuke shet met mooie manen!!:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:07

dankje allemaal Tong uitsteken
jha ik ben er heel erg trots op :d
ze heeft ook zon mooie volle staart Haha!
alleen heeft ze eerste geschuurt waardoor de bovenste haren nu rond de tien cm lang zijn.. Clown
een ander vz shet van mij (staat ook daar) heeft ook een hele bos Haha!
ik kan wel even een fotowtje zoeken?

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:16

Wat een super schatje Lovers
Nou t gaat goed hoor Lachen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:55

dankje Tong uitsteken
ik ben ook super trots op haar Haha!
dit was trouwens haar eerste keer dat ik haar longeer.