gisteren heeft mijn zusje nog eens een paar foto's genomen. De foto's zijn wel van het begin, want daarna heeft zij zelf ook nog gereden. Op de foto's loopt ze dus nog niet helemaal ontspannen. Het is pas na een 20-tal minuten dat ze echt fijn loopt, wat niet abnormaal is aangezien ze dan pas warm gelopen is. Ik vind het er wel al leuk beginnen uitzien, zeker als je weet vanwaar we komen, en hoe hard we ons best doen
Commentaar mag, maar hou het wel vriendelijk aub. We doen enorm ons best, we hebben deze winter niet veel kunnen trainen en zijn nu pas sinds enkele weken bezig. Ze is nog redelijk jong, en ik rijd haar nog maar anderhalf jaar, waarvan 2 winters waarin we amper hebben kunnen rijden.
Zelf zal ik ook een beetje commentaar geven bij de foto's

Toch moet ik ook nog meer op mijn handen letten, die moet ik op sommige foto's echt nog hoger en recher houden. Maar eens ik ze beter aan het lopen en aan het been heb, kan ik meer op mijn houding letten. Dus da's een werkpuntje
Voor mij kijken, hakken iets lager zodat mijn kuit er meer aan komt.
Achterhand moet er meer onder gereden worden, haar neusje mag er iets meer uitkomen. (maar deze foto's zijn heel in het begin getrokken, als haar spieren warmer zijn, wordt ze vanzelf veel nageeflijker en lichter in de hand, en gaat ze ook meer ontspannen)
Hakken omlaag
Dan een paar sprongetjes, uiteraard hebben we eerst enkele kruisjes gesprongen en dan de rechte langzaam wat opgebouwd, maar de foto's van de lagere sprongetjes waren helaas telkens te vroeg getrokken..
Het lijkt wel of ik in de camera spring
Deze vind ik de mooiste springfoto die er ditmaal tussen zit..
alleen, die tippen naar binnen!!
En als afsluiter.. haar lieve hoofdje waar ik helemaal verliefd op ben
Zo, dat was het dan..

Ik zal het eens proberen!
, ik probeer wel de hulp te geven, geen reactie, dan een tik en de hulp opnieuw geven (zodat dus niet de hulp + tik beschouwd worden als de hulp zeg maar) maar dat lukt niet altijd (even goed) )
Leen