Sharona v. Orchard d'avranches@dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sharonalover

Sharona v. Orchard d'avranches@dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 21:16

Jaja, we hebben weer eens eventjes foto's gemaakt haha....

Sharona heeft met mij M2 gelopen, maar in mei moesten we helaas tijdig stoppen, omdat ze een peesblessure heeft gehad, na verschillende scans is ze wel weer helemaal genezen verklaard in Januari, maar helemaal op ons oude niveau zijn we natuurlijk nog niet.
Toen we weer echt begonnen met rijden zat ze nog erg vast, dat gaat nu stukken beter, we zijn nu ook weer bezig de oefeningen weer wat op te pakken, natuurlijk eerst wat ze wat makkelijker vind, en zo breiden we het langzaam uit.
Ik ben best wel tevreden over hoe ze het doet, ze is ook weer lekker rustig, want tja, als je dr maar zo weinig mag rijden, en ze komt verder niet naar buiten kan ze toch wel een beetje frisjes zijn Tong uitsteken .
Inmiddels gaat dat ook weer stukken beter, al moet ze soms echt even reageren op bijvoorbeeld een opvliegende vogel Clown .

Maargoed, hier maar de foto's.
Ik word zelf wel helemaal gestoord van mijn binnenhand, nu ik deze foto's heb gezien, ga ik er nog beter op letten denk ik maar haha, maarja, dat denk ik elke keer Tong uitsteken .
Commentaar daarop is dus niet echt nodig, als jullie tips hebben, graag!

Afbeelding
eventjes losrijden....

Afbeelding
vond hem wel wat hebben, met dat beentje Tong uitsteken

Afbeelding
hier zie je dus mijn binnenhand, daar moet ik gewoon vanaf blijven Tong uitsteken
En ze valt iets op de voorhand Tong uitsteken

Afbeelding
Ze maakt zich dan wel iets lang, ze ontspant wel, en dat vind ik het belangrijkste!

Afbeelding
Ze kantelt ietsje dr hoofd geloof ik, maar vond deze foto wel iets hebben.

Afbeelding
KIJK!! Ik kan op 1 been staan! Clown

Er is dus nog wel iets werk aan de winkel, maartoch gaat het best lekker vind ik Tong uitsteken ......
Commentaar mag je altijd geven, maar wel graag iets waar ik ook iets mee kan Tong uitsteken

Soraya92

Re: Sharona v. Orchard d'avranches@dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:08

Hey!

Je hebt je pony heel leuk aan het lopen,mijn ponytje is momenteel ook aan het herstellen van een peesblessure , ik denk dat als ik jou zo zie rijden dat t wel goed moet komen!

Succes verder!

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 14:05

Jazeker, het kan best weer goed komen hoor!
Veel succes ermee!
Als je er op het gegeven weer op mag, is dat alweer een hele sprong vooruit, en dan duurt het nog wel even tot je alles weer mag, maar dan kan je iig weer rijden, want al dat stappen, tuurlijk heb je dat voor je pony over, maar leuk is anders Tong uitsteken

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:27

Heej ziet er goed, uit ik heb ook een welsh! Lachen
doe je ook mee aan de welsh cup? Lachen

doettie_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:33

Goed zeg, dat je nu weer rustig aan mag beginnen. Leuk paard, loopt ook leuk. Ik vind persoonlijk je binnenhand nog niet zo heel erg, maar ik vind haar toch op de meeste foto's iets te kort in de hals Bloos Maargoed, dat komt vanzelf wel weer.

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 15:53

Idd, kort in de hals, dat is nog best lastig voor haar....
Voordat ze de blessure kreeg, reed ik haar ook altijd eerst lang en laag over de rug helemaal.....
Dat heeft nu gewoonweg geen zin, omdat ze dan toch alleen maar gaat vliegen, daarom houdt ik de teugels iets meer op maat, waardoor ze dus weer korter in de hals komt.....
Nu ze weer wat rustiger is, probeer ik haar ook weer telkens wat over de rug te laten lopen, en het gaat best wel goed, maar het is dus nog lang niet perfect Tong uitsteken