sam is L dressuur geweest, maar heeft erg vastgezeten en wordt nu weer opgepakt.
commentaar is welkom, maar hou het vriendelijk

communicatiestoornisje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

Love_Sophie schreef:Erg leuk paard. Maar de amazone mag wel meer IN het zadel gaan zitten, niet erachter![]()
Tenen tikkie naar binnendraaien, en de onderbenen nog een heel klein beetje naar achteren.
Verder ziet het er errug goed uit! Mooi paard!

ik heb ook even op dit paard gezeten vandaag en hij heeft enorme gangen, kan me voorstellen dat ze moeite heeft met uitzitten LiSSy schreef:is idd Manon uit Almelo
el beauty: ik vind haar houding nog niet eens zo gek als je nagaat dat ze 3 jaar niet gereden heeftik heb ook even op dit paard gezeten vandaag en hij heeft enorme gangen, kan me voorstellen dat ze moeite heeft met uitzitten
probeer het paard alleen iets meer te gaan rijden, echt er door en aan het werk zetten. Verder ziet er leuk uit!

Nimmedor schreef:leuke foto'sprobeer het paard alleen iets meer te gaan rijden, echt er door en aan het werk zetten. Verder ziet er leuk uit!
ik vond dat manon er nog heel netjes op weg reed voor een 2e keer!