Na 2 hopeloze wedstrijden was de moed mij al een beetje in de schoenen gezonken, maar vandaag heeft ze toch weer wel laten zien dat ze het kan.
(Voor degene die Tadella niet kennen, een jaar terug was ze praktisch onberijdbaar, enige wat ze kon was steigeren en keihard galloperen).
Ik ben echt onwijs trots op haar, we hadden 173 punt vandaag, door wat foutjes in de galop en op de a-clijn. Nog eventjes en we hebben dat ene winstpuntje en kunnen eindelijk gaan springen, ik beloof plechtig dan nooit meer met haar te dressuren op wedstrijd

inzet van de middendraf waar ik een ZEVEN voor kreeg, Tadella is een echt springpaard, en kan wat dat betreft alleen galloperen, en ik ben dan ook súpertrots op deze zeven
.

Dit is de échte Tadella

En de inzet van de middenSTAP waar ik ook een ZEVEN voor kreeg, dat paard kon tot een maand terug niet eens stappen, alleen dribbelen.

Het aanspringen in galop hebben we wat puntjes laten vallen, dat ging gepaard met een grote bok

En klaar
!

Ik zit een beetje voorzichtig omdat het net een wandelend bommetje is, ze kan elk moment ontploffen en in de proef rijd ik liever op safe

.

!