En ze is sinds oktober van mij. Voordat ik haar kocht had ze een half jaar stil gestaan en reedt ik sinds augustus weer op haar.
In het begin ging het lekker met rijden enzovoort. maar nu is het echt een ramp. Ze probeert elke keer wat nieuws, tong over bit, bit vastpakken hoofd weggooien of hard wegrennen.
Ik weet me geen raadt meer, ik rij niet anders als anders. Ander bit al geprobeerd, ander zadel ook al. Tandarts is er bij geweest en osteopaat ( weet nie hoe je dat schrijft) ook al. Was allemaal prima in orde. Ik heb ook helemaal geen zin meer om op haar te rijden omdat ik toch boos word dat het niet lukt en haar weer op stal zet. ( dit doe ik omdat ik liever niet boos verder rij want dat gaat toch verkeerd)Op wedstrijden is het helemaal niets meer, een ramp. Vroeger reedt ik regelmatig 1e prijzen met haar.
En eigenlijk kan ik wel janken, is het eindelijk mijn paard en lukt het voor geen meter.
Mijn instructrice zegt dat het een moeilijk paard is en dat ik gewoon er mee door moet rijden, want anders krijgt ze haar zin. Maar ik word er langzamerhand moe van elke dag met haar te vechten. ik heb er gewoon geen zin meer in!
Herkend iemand dit probleem of weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
Ik wil haar ook niet wegdoen, want dat zou ik gewoon niet kunnen!